Read more

בר מיצים לאירועים 

נכון, ישנם מגוון נושאים הנתונים לוויכוח, ישנן הרבה קביעות הניתנות לערעור, אך על דבר אחד אין עוררין – פירות הם דבר מזין ובריא, ועבור מרבית האנשים מדובר גם במאכל טעים. המיץ של הפירות מכיל חלק נכבד מין הוויטמינים שלהם ולכן בר מיצים לאירועים הוא תוספת מעולה לכל אירוע. בר זה יאפשר לכם ליהנות מן הטעם המתוק והטבעי של הפרי החביב עליכם לאחר שזה נסחט או נטחן בבלנדר.

מהפירות תוכלו גם להפיק פרישייק הכולל קרח ומספר פירות לבחירתכם. תערובת של מספר פירות המתקבלים במרקם צונן ומרענן הם דרך מעולה להזין את הגוף במרכיבים הבריאים ביותר וליהנות ממשקה טעים מאין כמותו.

בר מיצים לאירועים קטנים וגדולים

בר מיצים לאירועים הוא הבר הבריא בעוד התיאום הרשע שלו, בר הגלידות, הוא בדיוק ההיפך. לגלידות אין ערך תזונתי גבוה והן נוהגות לגרום להשמנה במידה ונאכל ממנה יותר מדי, אך מצד שני – קשה לנו לעמוד בפיתוי. טעמה של הגלידה הוא כל כך טוב, הצינה שהיא מעבירה בגוף בחודשי הקיץ הרותחים והטעמים המופלאים והאינסופיים שניתן למצוא הופכים את דוכן הגלידה לאחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר. לאירוע אנחנו באים כדי ליהנות ללא גבולות. את הדיאטה תמיד ניתן להתחיל ביום למחרת.

ברים אלה הם רק חלק קטן מן האפשרויות שאנחנו מציעים במגנט המתוק. אנו מתמחים באספקת פתרונות אוכל מתוקים לכל סוגי האירועים, קטנים וגדולים כאחד :

  • קרפים
  • וופל בלגי
  • מפלי שוקולד
  • בר יוגורט
  • עגלת תה וקפה
  • קינוחים אישיים
  • ועוד

ממגנטים למתוק 

הדוכנים שלנו ממגנטים אנשים בכל פעם מחדש. נראה שהאהבה בין האדם לטעם המתוק אינה יודעת שובע. טעם זה הופך כל אירוע למשמח יותר, מעלה חיוך על פני הנוכחים ומרים את האנרגיה לגבהים חדשים.

את הדוכנים יתפעל צוות מיומן אדיב ומקצועי בראשותו של מנהל אירוע שיגיע מטעמנו. צוות Taste it יבטיח כי כל אחד מן האורחים יזכור ערב זה לטובה וכי אתם תצאו עם חוויה מדהימה.

בר מיצים לאירועים קטנים וגדולים


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני