Read more

בר פירות לאירועים

אולי בר פירות לאירועים הוא לא סוג הבר הראשון שעולה לכם בראש כאשר אתם מדמיינים דוכנים באירוע, אך זהו בהחלט דוכן מרענן, טעים ונעים לעין. דוכן אשר כולל את מיטב הפירות של העונה ומאפשר לכם לשתות מיץ טרי וסחוט או שייק מעניין המשלב מספר פירות על בסיס חלב, מים או תפוזים. שייקים אלה הם טעימים ומזינים כאחד ויכולים להפוך לאחת האטרקציות המרכזיות של הערב. אורחים רבים יעדיפו לשתות מיץ סחוט וטרי מאשר משקאות תוססים או מיץ מקופסא. הצבתו של בר פירות באירוע מעלה את ערכו ונותנת תחושה של מחשבה והשקעה באורחים.

הזמנת בר פירות לאירועים

אם ברצונכם לבצע הזמנה של בר פירות לאירוע הקרוב תוכלו לפנות אל Taste it אשר מספקים מגוון ברים לכל סוג אירוע, החל מאירועים פרטיים ועד אירועי ענק של חברות מובילות. ההתמחות שלנו היא בהצבת דוכני אוכל, קינוחים ושתיה באירועים עסקיים כאשר הצוות העומד לרשותנו מיומן בעבודה מול אנשי עסקים ואורחים חשובים אחרים. הצוות מגיע במדים אחידים, מצוידים במצב רוח נהדר ורמת שרותיות גבוהה אשר עומדת בקנה אחד עם רמת המקצועיות.

מנהל אירוע מטעמנו ידאג למהלך התקין של הערב, כאשר כל עמדה תאויש על ידי ברמן או בריסטה מיומן אשר ישמחו לתת שירות לכל אדם באירוע.

המחמאות שלכם, המתוקים שלנו

הצלחת האירוע שלכם חשובה לנו לא פחות. אנו נדאג כי הקהל יתמוגג מכל טעימה של גלידה ומכל טיפה של קפה, כאשר אתם תישארו עם המחמאות בסוף האירוע. Taste it משתמשים בחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר, הקפה שלנו טרי ונטחן במקום, הגלידות והשוקולד מגיעים מן המפעלים המובילים בעולם והשירות שלנו ידוע בתור שירות לבבי ונעים.

Taste it מזמינים אתכם להיכנס לעולם מלא בטעמים מופלאים וניחוחות מרהיבים. פנו אלינו כעת ונשמח להעניק לכם שירות באירוע הקרוב.

בר פירות לאירועים

בר פירות לאירועים – תחשבו צבעוני ושמח יותר!

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים מחדש את אהבתם לפירות השונים והעסיסיים שניתן למצוא בארץ. וכעת תוכלו גם אתם לבחור בהצבתו של בר פירות משובח לאירועים מכל הסוגים, בין אם מדובר על חתונה או בר מצווה, כנס עסקי או ערב חברה. חברת טייסט איט שמחה לעמוד לשירותכם ולסייע להפוך את האירוע שלכם לבריא, ססגוני וטעים הרבה יותר בעזרתו של בר פירות לאירועים.

בואו נודה באמת, תכנון של אירוע בין אם פרטי או עסקי, זו משימה מפרכת וקשה אשר מורכבת מאינספור פרטים קטנים. כך שבשעה שאתם מחפשים את התוספת המושלמת אשר תהפוך את האירוע שלכם מנחמד למושלם, כדאי יהיה לקחת בחשבון את הוספתו של בר פירות לאירועים שלכם.

בר פירות ייחודי זה יהווה ללא ספק את התוספת הצבעונית והשמחה ביותר לאירוע שלכם. כך למעשה תוכלו להעניק לאורחים הטבעונים שלכם אופציה לקינוח מתוק ובריא, לספק לילדים את האפשרות להתאהב מחדש בפירות ססגוניים ועסיסיים ופשוט להעשיר כל אירוע בצבעים מרשימים וחיוכים יוצאי דופן שיגרמו לכל אורח להימשך לדוכן באופן מיידי.

את בר הפירות ניתן יהיה להעמיד בקבלת הפנים או אפילו לצד דוכני הקינוחים המתוקים לקראת סופו של האירוע. הפירות הטריים אשר חתוכים בצורות מיוחדות ומסודרים בצורה מרשימה במיוחד, ימשכו אליהם אורחים רעבים וסקרניים, אשר במהרה יגלו טעמים משובחים ועשירים בהתאמה לכל עונות השונה.

 

יוצרים אירוע צבעוני ומתוק במיוחד

כעת גם אתם יכולים להעמיד לרשות האורחים שלכם הפתעה עסיסית, טעימה ומפנקת במיוחד. פנו עוד היום אל חברת Taste it וצוות העובדים המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהתאמה של בר הפירות הנכון לקראת האירוע הבא שלכם. זאת הן בבחינת הפירות המתאימים והנפוצים באותה עונה, החיתוכים האפשריים והעיצוב של כלל הבר שיעמוד לרשות האורחים שלכם. חברתנו תלווה אתכם לכל אורך הדרך, זאת גם בעת התכנון של האירוע וגם במהלכו.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני