Read more

איך בוחרים בר קפה לאירוע שלי?

בר קפה לאירועים עסקיים ומשפחתיים ישדרג את החוויה של האורחים – ללא כל ספק. מתכננים אירוע הרמת כוסית בעבודה? קרוב משפחה חוגג יום הולדת? במקום לציין את המעמד בדומה לשנים קודמות, יש לתכנן את החגיגה באופן היצירתי ביותר – כאשר עמדת קפה איכותית ומלאה ניחוחות תמשוך אליה את כל המוזמנים. מחפשים פתרון יצירתי שישדרג את האירוע הבא שלכם? חברת Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים מזמינה אתכם להתרשם מעולם טעמים מרשים.

 

כל אחד ואחת מאתנו מתחיל את היום עם כוס קפה לוהטת. כך, אנחנו יכולים לוודא שיומנו יתחיל ברגל ימין. עם זאת, ובניגוד למה שרבים חושבים, שתיית קפה לא מיועדת אך ורק לשלב ההתעוררות של הבוקר. למעשה, באינספור אירועים, כיום,  ניתן למצוא בר קפה עשיר ומלהיב. מתכננים אירוע השקת מוצר בחברה שלכם? מפיקה את חגיגית בר המצווה של בנך? אירועים אלו ורבים אחרים יקבלו חיזוק משמעותי עם בר קפה.

אם אתם מחפשים את הדבר הבא לאירוע שלכם, בר קפה הוא, כאמור, הבחירה הנכונה. כדי שהחגיגה שלכם תשאיר טעם בלתי נשכח אצל האורחים, מומלץ לשתף פעולה עם חברה מקצועית. כדי להגיע אל החברה המרשימה והמנוסה ביותר, מומלץ, קודם כל, להתייעץ עם בני משפחה וחברים – הרי אין חכם כבעל הניסיון! בהתאם לחוות הדעת שלהם, תוכלו לפנות אל החברה המתאימה והנכונה עבורכם. 

בשיחת הטלפון הראשונית עם נציגי החברה, יהיה עליכם לדון בפרטים הבאים: 

  • מה יכלול בר הקפה? – בר קפה מקצועי ומרשים לאירועים יכלול, בין היתר, נס קפה, הפוך, אספרסו ומקיאטו, לצד משקאות נוספים כדוגמת שוקו, חליטות תה ואף סיידר וסחלב. 
  • היכן יש למקם את בר הקפה? – כדי שהאורחים יוכלו ליהנות ממגוון המשקאות החמים – בין אם בתחילת האירוע או בסופו – יש למקם את עמדת הקפה בנקודה אסטרטגית באולם האירועים. צוות החברה יוכלו להמליץ לכם היכן למקום את בר הקפה כך שכל אורח ייהנה מהמשקאות. 

לפנק את האורחים

הקפה כבש את ישראל בסערה, כאשר רבים מאתנו חייבים להתחיל את היום שלהם עם לפחות כוס קפה אחת )או שתיים). במקביל, יותר ויותר אירועים מוסיפים אטרקציה מיוחדת: בר קפה. לצד סוגים שונים של משקאות קפה, תוכלו לבקש מהבריסטה גם שוקו ואף חליטות תה מיוחדות. למה אתם מחכים? צרו קשר עוד היום עם Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים: אנו נדאג לפנק את האורחים עם שתייה לוהטת ומתוקה. 


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני