Read more

בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים הפך לחלק בלתי נפרד מכל אירוע בארץ. אנו הישראלים נהנים מן הטעם של הקפה בכל שעות היום, אוהבים את הריח של קפה טרי הנטחן במקום ומתענגים על כל טיפה ממנו. לכל אדם יש את סוג הקפה שהוא אוהב, את אופן ההכנה הספציפי האהוב עליו ואת סוג פולי הקפה שהוא מעדיף. ישראלים רבים גם מתהדרים במכונת קפה כזו או אחרת בביתם אשר מספקת להם קפה איכותי בכל עת. לכן ברור כי באירוע פרטי, אירוע חברה או יום כיף לעובדים צריך לחכות לנוכחים בר קפה מרשים אשר מאויש על ידי בריסטה מקצועי המיומן הכנת כל סוגי הקפה ומסוגל לתת מענה לכל בקשה של הלקוח.

 

בר קפה לאירועים וימי כיף

לעיתים תיתקלו בבר קפה צנוע ולא מושקע המציע סוגים בודדים של קפה ותה, אך בר הקפה של Taste it מציע לכם ליהנות מכל טוב. בר הקפה שלנו כולל קפה איטלקי משובח וטרי הנטחן במקום ומגיע מן המפעלים הטובים בעולם. הבריסטה שלנו ישמח לפנק אתכם בכל סוג קפה אפשרי:

  • אספרסו ומקיאטו
  • הפוך וקפוצ'ינו
  • אמריקנו
  • קפה שחור
  • שוקו ושוקולטה
  • אייס קפה ואייס וניל
  • חליטות תה במגוון טעמים
  • צ'אי
  • סחלב
  • סיידר
  • ועוד

תערובות הקפה שלנו טריות ונטחנות רגע טרם הגשתם ללקוח, מה שהופך את הטעם והארומה של הקפה למפנקים במיוחד. בנוסף לקפה נשמח להעמיד לרשותכם עוד מגוון דוכני מזון ומתוקים אשר ישלימו את התמונה ויהפכו את האירוע למושלם.

 

הברים הניידים של Taste It

ברוכים הבאים אל Taste it. אנו חברה כשרה המתמחה בדוכני מזון, מתוקים וקפה לאירועים עסקיים ואירועי חברה. הברים הניידים שלנו מאפשרים גמישות רבה וניתנים להצבה בכל תנאי שטח. עמדות האוכל מציעות מגוון רחב וטעים במיוחד של קינוחים, גלידות, עוגות, קרפים, פופקורן, מיצים, שייקים ועוד שלל פינוקים. 

צוות מיומן ומקצועי יתפעל כל עמדה כאשר מעל כולם עומד מנהל האירוע שלנו אשר דואג לכך שהאירוע יעבור בצורה חלקה. לכם בעלי האירוע נותר להתרווח בכיסא וליהנות מאירוע טעים ומתוק במיוחד.

בר קפה לאירועים

בר קפה לאירועים – התוספת המושלמת לכל חגיגה

תכנון נכון ומדויק של אירועים, ימי כיף וכנסים מכל הסוגים יכלול כיום בר קפה לאירועים. אותה עמדה פופולרית הפכה לאהודה מאוד עם השנים לאור האהבה של הישראלים לקפה על כל צורותיו. כך שבין אם תרצו להציע לאורחים שלכם נס קפה, קפוצ'ינו, מקיאטו או אספרסו מריר ואיכותי, הרי שבחירה בשירותיה של חברת טייסט איט – דוכני מזון, תעניק לכם את האפשרות להעמיד בפני כלל האורחים את הפינוקים המרשימים והאהובים ביותר כיום.

בר קפה לאירועים מהווה חלק בלתי נפרד מהנוף בכל אירוע בו נבקר, ואין הדבר מפתיע ככל. בין המנה העיקרית לקינוח, בהפסקה מהריקודים, לאחר סיומה של הרצאה או אפילו בשעה שאתם עומדים ומפטפטים עם החברים הקרובים, הרי שאנשים רבים יבחרו בהפסקה קטנה עם כוס קפה משובח בידם. בר קפה מעניק לאנשים את האפשרות ליהנות מקפה עם טעם בלתי נשכח בכל אירוע בו ינכחו.

חשוב לציין כי בחירתו של בר הקפה חייבת להתבצע מידיהם של המקצוענים שבתחום, זאת על מנת לוודא כי אתם מעניקים לכלל האורחים שלכם את הטוב ביותר. מעבר לקפה, הבר יכול להציע לכלל המשתתפים באירוע גם משקאות נוספים כדוגמת שוקו, חליטות תה ואף סיידר וסחלב. כל שנותר לכם לעשות זה לדמיין את התוספת המושלמת לאירוע הבא אותו אתם מארגנים וחברתנו תשמח לסייע ולהפוך את החלום למציאות בצורת דוכני מזון ושתייה מעוצבים וטעימים במיוחד.

 

בואו ליהנות מבר קפה משובח

חברת טייסט איט מזמינה אתכם להוסיף לאירוע הבא שלכם את דוכני המזון והשתייה האהובים ביותר, זאת לרבות בר קפה ומשקאות חמים, בר מיצים, פירות ושייקים ואף דוכני גלידה ומזון משובחים וטעימים במיוחד. חברתנו תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בשדרוג האירוע הבא אותו אתם מארגנים פי כמה וכמה רמות.

צרו קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח למעוד לרשותכם, להרחיב אודות הדוכנים המגוונים אשר ניתן יהיה להוסיף לאירועים מכל הסוגים ולענות על כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני