Read more

עגלת גלידה לאירועים

מגיל קטן אנו אוהבים גלידה. משהו במרקם העדין ובטעם העשיר שובה את ליבנו מגיל קטן ועד יומנו האחרון. לא משנה אם אתם מעדיפים גלידה אמריקאית או איטלקית, כאשר ניצב מולנו דוכן גלידה לאירועים – קשה לעמוד בפיתוי. דוכן הגלידה מבטיח להפוך לאחד ממוקדי המשיכה של האירוע, כאשר לרשות האורחים יעמוד מגוון רחב של טעמים כמו פירות העונה, פירות טרופיים, וניל, שוקולד, חטיפי שוקולד, אגוזים שונים, קפה, קקאו, חלווה ועוד אינספור טעמי גלידה וסורבה.

גלידה בכוס או בגביע היא רק החלק הראשון ממנו ניתן ליהנות בדוכן מסוג זה. החלק השני הוא שייק המשלב את סוגי הגלידה האהובים עליכם אותו ניתן לעשות על בסיס מים או חלב (מילקשייק).

דוכן גלידה לאירועים טעימים

אחד הדברים הכי חשובים באירוע הם האוכל. אמנם Taste it לא ידאגו לכם לקייטרינג ותצטרכו למצוא נותן שירות אחר המתמחה בזאת – אך אנו בהחלט נדאג לתת מענה מקיף ומתוק בתחום הקינוחים ודוכני המזון.

בנוסף לגלידות נשמח להציע לכם את כל מה שאנחנו מונעים מעצמנו ביומיום אך כל כך מתענגים על טעמו :

פנקייקים וקרפים, גלידות אמריקאיות איטלקיות ומילק-שייק, דוכן פירות ופרי-שייק, עוגות ועוגיות, אייס קפה וניל ופסיפלורה, בר קפה, חליטות תה סיידר וסחלב, פנקייק הולנדי, סופלה, צ'ורו ועוד.

אם הרשימה הזו מגרה לכם את בלוטות הטעם סימן שזה הזמן ליצור קשר עם Taste it ולהבטיח לעצמכם אירוע טעים מאין כמותו.

חטאים קטנים מחכים לכם בדוכני הגלידה לאירועים

במהלך השבוע אנחנו משתדלים לשמור על הבריאות, לעשות ספורט, לאכול בריא ולהימנע מזלילה מיותרת של מתוקים. אך כאשר מגיע יום בו מתקיים אירוע מיוחד רצוי ומומלץ להרשות לעצמנו להתפנק ולהשתחרר, לבצע חטאים קטנים וליהנות מהדברים שבאמת טעימים לנו ללא רגשות אשם.

אנשים רבים ברחבי הארץ כבר חוו את החוויה המתוקה הזו. בין לקוחותינו תוכלו למצוא את :

  • איקאה
  • הולמס פלייס
  • טבע
  • וובפאלס
  • נמל מספנות ישראל
  • משרד האוצר
  • משטרת ישארל
  • HP
  • ועוד

דוכן גלידה לאירועים

גלידה לאירועים

אנחנו אוהבים גלידה מגיל קטן. קשה למצוא מישהו שלא מתחבר לטעמה של הגלידה. במידה ויש סוג גלידות שאינם לטעמכם – וודאי אפשר למצוא סוג גלידה אחר שכן תאהבו. גלידה קרה היא אחת הדברכים היותר טובות וטעימות להוריד את הטמפרטורה של הגוף בחודשי הקיץ החמים כאשר ישנם אנשים המתענגים על טעמה המתוק גם בחודשי החורף. ישנן גלידות איטלקיות, גלידות אמריקאיות, גלידות בטעמי שוקולד, וניל, פירות, חלווה, אגוזים – נראה שהמגוון הוא פשוט אינסופי. כאשר תערבבו 2-3 כדורים בגביע או במילקשייק תוכלו ממש ליהנות מכל העולמות. Taste it ידאגו לכך שתוכלו לעשות זאת כבר באירוע הקרוב.

גלידה לאירועים מיוחדים

רוצים שגם האירוע שלכם יהיה מיוחד? מעוניינים בדוכן גלידה לאירועים מתוקים ומרשימים אשר יספק לאורחים אטרקציה טעימה ? Taste it ישמחו לספק לכם דוכן גלידה מפנק אשר יאפשר לכם גם לקבל מילקשייק טעים שירד בגרון על רקע חיוך רחב שיעלה לכם על הפנים. Taste it ישמחו להציע לכם מגוון גלידות איטלקיות ואמריקאיות בכל טעם שרק יעלה על דעתכם. לכם נשאר רק לבחור וליהנות מכל ביס.

Taste it מציעים את שירותיהם לכל סוגי האירועים, נשמח להכניס את הטעם המתוק לאירוע שלכם עם דוכני מזון ושתיה שונים כמו :

  • קרפים ופנקייקים
  • וופל בלגי
  • דוכן יוגורט
  • עוגות
  • אייס קפה, וניל ופסיפלורה
  • מפלי שוקולד
  • פופקורן
  • קינוחים אישיים כמו סופלה וצ'ורו
  • עגלת קפה ותה
  • ועוד

דוכן גלידה אמריקאית לאירועים

אנו שמחים להזמין אתכם להצטרף לעולם המתוק שלנו. בעולם הזה יחכה לכם צוות מקצועי ואדיב אשר ידאג לבקשותיהם של האורחים, חומרי גלם אשר יהפכו כל טעימה לחוויה ומנהל אירוע אשר יוודא כי הכל מתנהל כשורה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את סוגי המטעמים שברצונכם להזמין. אנו מבטיחים כי ביום שלמחרת האירוע תזכו לתשבחות על אותם פינוקים המתוקים.

פנו כעת אל Taste it ובואו לעשות אירוע בטעם מיוחד.

גלידה לאירועים שלא תשכחו

דוכן גלידה לאירועים

מעוניינים להביא עגלת גלידה לאירועים ? סימן שגם אתם מכורים לגלידה. לכל אחד יש את הטעמים החביבים עליו. זה יכול להיות חמוץ, מתוק, חריף או מלוח, אך על דבר אחד יש הסכמה מקיר לקיר – גלידה היא דבר טעים. כמעט כל אדם אוהב לאכול גלידה והדבר מתאים בכל שעה ובכל עונה, אפילו בעונות הקרות. טעמה המשובח של גלידה איטלקית או אמריקאית הינו ערב לכל חך וישנו מגוון עצום של גלידות ממנו ניתן לבחור. התפתחות תחום הגלידות בארץ הביא לפתיחתן של גלידריות רבות ברחבי המדינה אשר מציעות טעמים אקזוטיים של פירות, וניל, סוגי שוקולד מיוחדים ועוד מגוון אפשרויות ותערובות.

מביאים עגלת גלידה לאירועים 

בכל אירוע ישנו מגוון רחב של עגלות מזון. עמדות אוכל המציעות לנוכחים לטעום מטעמים שונים. ישנן עמדות בשריות, ישנן עמדות חלביות, אך ההתמחות של Taste it היא בעולם המתוקים.

Taste it ישמחו לפתוח בפניכם שער לעולם מלא בסוכר, עולם הטבול בשוקולד נמס המרוח על קרפ, כשלצידו מונחים כדורי גלידה מובחרים עם סירופ ריבת חלב מעל. במידה ותרצו לרענן את הגרון במשקה טעים תוכלו ליהנות משייקים על בסיס פירות או ממילקשייק שיורכב מטעמי הגלידה החביבים עליכם.

בנוסף נשמח להציע לכם דוכני עוגות ועוגיות, קינוחי סופלה וצ'ורו אישיים, עגלת קפה עם מגוון סוגי קפה ותה ועוד.

עמדת גלידה לאירועים

Taste it מצליח למגנט אליו אירועים שמחים בכל פעם מחדש. האורחים מסתובבים בין דוכני המזון עם חיוך רחב על הפנים, טועמים מתוך עולם הטעמים העשיר שאנו מביאים איתנו ומרגישים לרגע את אותן תחושות של ילדות בה נהגו לאכול מאכלים מתוקים.

הצוות של Taste it ישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב בכל אירוע שמחה. אנו בעלי תעודת כשרות ומעניקים שירות בכל רחבי הארץ. נשמח לקחת חלק באירועים דוגמת:

  • ימי כיף לעובדים
  • אירועי חברה
  • ימי גיבוש
  • אירועי חוצות
  • כנסים
  • ועוד

עגלת גלידה לאירועים

דוכן גלידה לאירועים מכל הסוגים

חברת טייסט איט מתמחה בהעמדת דוכני מזון ושתייה, זאת לרבות דוכן גלידה לאירועים, זאת ברמת הביצוע הגבוהה ביותר. חברתנו חרטה על דגלה את מחויבותה ללקוחותיה ועל כן מקפידה על הענקת השירות האדיב והאישי בעבור כל לקוח ועושה שימוש רק בחומרי הגלם המשובחים ביותר.

כיום אנשים עורכים אירועים מכל הסוגים ולסוגים שונים של אנשים, אך חשוב לזכור כי בשעה שהתשוקה והאהבה לגלידה מאחדת ביננו, הרי שניתן יהיה להעניק לכל אחד מסוגי האירועים הללו את הפינוק המושלם – דוכן גלידה מרשים וטעים במיוחד!

  • אירוע פרטי – חתונות, ימי הולדת, בריתות ושלל של אירועים אחרים אשר אתם מעוניינים לציין יוכלו כעת להפוך למיוחדים עוד יותר, זאת על ידי הוספתו של דוכן גלידות לאירועים. הילדים, הנוער ואף המבוגרים ישמחו למצוא לעצמם את הגלידה האהובה עליהם ולהתענג עליה גם בין הריקודים בעודם נותנים לרגליים לנוח מעט.
  • אירוע עסקי – גם באירועים עסקיים אנשים יהיו לבטח מאחד הקינוחים המרעננים מכל. בין אם מדובר על כנס של הרצאות, אירוע חברה או אפילו כנס נטוורקינג למציאת שותפים עסקיים פוטנציאליים, הרי שהוספתו של דוכן גלידה לאירוע יביא לחוויה מגובשת ומתוקה אשר תשתלב באופן מושלם עם המתרחש סביב.
  • אירוע בחיק הטבע – אירועים מיוחדים אשר לא נערכים באולמות יכולים כיום גם הם להתפנק בנוכחותו של דוכן גלידה מרשים ומפנק. כך שבין אם מדובר על מסיבת סוף שנה, אירוע נרחב עם כל החברים או פעילות של החברה בלוקיישן מיוחד, הרי שגם במצבים הללו ניתן יהיה להוסיף את הדוכן המתוק והקריר שישמח כל אדם.

שירות מקצועי בכל שלב

חברת טייסט איט תשמח לעמוד לרשותכם ולספק את השירות האישי והאדיב ביותר בכל שלב לאורכה של הדרך. צוות העובדים המקצועי שלנו ילווה אתכם גם במהלך האירוע ואף טרם תחילתו יציע טיפים חשובים שיעזרו לשדרג אותו. צרו קשר כבר היום והבטיחו את התוספת המתוקה והמושלמת לאירוע הבא שלכם!

על סמך מה בוחרים עגלת גלידה לאירועים?

אין ספק כי הוספתה של עגלת גלידה לאירועים תהיה זו אשר תשדרג את האירוע הבא שלכם פי כמה וכמה רמות. חברת טייסט איט תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע בהתאמה של דוכני האוכל והקינוחים המרשימים והמיוחדים ביותר, אלו שיבטיחו לכל אורח ואורחת באירוע את החוויה הטעימה והמפנקת ביותר. חברתנו מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של דוכנים, צרו קשר כבר היום ונשמח להרחיב אודות כל הפינוקים מהם תוכלו ליהנות באירוע אותו אתם מארגנים.

במידה ואתם עומדים בפני הפקת אירוע, בין אם עסקי או פרטי, הרי שיהיה עליכם למצוא את הפתרונות הטעימים והמשובחים ביותר גם לפינוקים כמו קינוחים וגלידות. על כן, בשעה שאתם מחפשים אחר חברה שתוכל להקים עגלת גלידה לאירועים בעבורכם, הרי שמומלץ יהיה להתייחס למספר נקודות חשובות:

  • חומרי גלם איכותיים – חשוב לציין כי חברה אשר תעשה שימוש בחומרי הגלם הטריים והרעננים ביותר, תהיה זו אשר תוכל לספר בעבורכם את הגלידה והתוספות המשובחות והטעימות ביותר. אל תתפשרו על נקודה זו.
  • ניסיון ומקצועיות – חברה אמינה אשר בעלת ניסיון בתחום תהיה זו שתוכל לספק בעבורכם את השירות היעיל והאדיב ביותר. זאת הן ברמת ההתקשרות טרם האירוע והן ברמת השירות שמוענק לאורחים שלכם במהלכו.
  • פינוקים משלימים – חשוב לציין כי עגלת גלידה לאירועים אינה כוללת אך ורק את הגלידה עצמה. בה ניתן יהיה למצוא לרוב תוספות מיוחדות, שוקולדים, פירות, קראפים ועוד שלל של פינוקים עשירים וטעימים במיוחד שישדרגו את החוויה באופן משמעותי. וודאו עם החברה כי היא תוכל להעמיד לרשותכם את התוספות הללו.

גלידה לאירועים – משובחת לכל דורש

חברת טייסט איט שמחה להעמיד לרשותכם את שירותיה המקצועיים ולספק לכל אירוע אותו אתם מפיקים את עגלות הגלידה המפנקות ביותר. כך תוכלו ליצור בעבור כלל האורחים שלכם את החוויה הייחודית, המרשימה והטעימה ביותר בתוספת של סירופ שוקולד, פירורי עוגיות או אפילו תותים קפואים.

גלידה לאירועים תשמח לבב אנוש

הוספתה של גלידה לאירועים תהיה הדרך הוודאית לגרום להופעתו של חיוך מאושר ומתוק על פניהם של כל אחד ואחר מהאורחים שלכם. חברת טייסט איט תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמה של דוכן או עגלת גלידה בצודה מדויקת לאירוע שלכם, כך שכל מה שנותר לכם לעשות זה להחליט מתי, איפה, וכמה אורחים צפויים להיות באירוע, ואנו כבר נדאג לכל צרכי הגלידה שלהם.

יש מי שאומר שהעולם מתחלק לשני סוגים של אנשים, אלו אשר אוהבים גלידה, ואלו אשר עוד לא טעמו אותה. אין ספק כי תוספת של גלידה לאירועים, בין אם בדוכן או העגלה צבעונית, תהווה את הצעד החשוב בדרך אל עבר אירוע מיוחד שהאורחים שלכם לא ישכחו בקרוב.

חברתנו תשמח להצטרף לחגיגות שלכם, בין אם מדובר על אירוע עסקי או פרטי, בר מצווה, חתונה או אפילו ערב חברה חגיגי. הצוות המקצועי שלנו יגיע למקום מלווה בכל הציוד הנדרש על מנת לספק לכלל קהל האורחים שלכם חוויה מיוחדת במינה שתעלה חיוך עצום על פניהם של כל אחת ואחד מהאורחים.

השילוב שבין אופן ההגשה המקצועי, הדוכן המעוצב וחומרי הגלם הטריים והמשובחים, יהיה זה אשר יעניק לאורחים שלכם את החוויה המיוחדת אותה לא ימצאו במקומות אחרים. זו ההזדמנות שלכם להציע קינוח אהוב ומתוק אשר יפנק כל אורח וישדרג את האירוע שלכם פי כמה וכמה רמות.

כי פינוק היא לא מילה גסה

חברת Taste-It תשמח לעמוד לרשותכם בכל ולספק בעבורכם שלל של דוכני מזון מיוחדים ומפנקים, כך שתוכלו להציע לאורחים שלכם את הגלידה המשובחת מכל, הקפה הטעים ביותר והקינוחים הנימוחים שיתפסו את מבטו של כל אורח. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום, והצוות המקצועי שלנו יבוא לשירותכם ויפרט על מגוון השירותים של חברתנו אשר יצליחו ללא צל של ספק להעשיר את האירוע הבא אותו אתם מארגנים ולהפוך אותו לבלתי נשכח בעבור האורחים שלכם.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני