Read more

לבחור גלידה לאירועים

גלידה לאירועים מיוחדים תהפוך למרכז העניינים במהרה: נהנים ללקק גלידה אמריקאית או גלידת תות? מעדיפים לאכול גלידה בתוך וופל או בתוך כוסית? כך או כך, יש הסכמה מלאה על כך שגלידה היא מעדן מלכים. כדי לשדרג את האירוע הבא בהפקתכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. אנו נדאג להתאים את סוג הגלידה לאורח. 

גלידה היא אחד הקינוחים האהובים על כולנו – בין אם מדובר בקיץ או חורף. בהתאם לכך, וכאשר אתם מתכננים אירוע עסקי או פרטי, הקמת דוכן גלידה מלא כל טוב ילהיב את האורחים – ללא כל ספק. מעוניינים לפנק את המשפחה והחברים שהגיעו לאירוע בגלידה טעימה? מומלץ להבין, ראשית, אילו סוגי גלידות קיימות בשוק:

  • גלידה אמריקאית – אמנם מקורה של גלידה זו הוא באמריקה, אך היא הפכה לאחת הגלידות האהובות ביותר על הישראלים – ואין זו הפתעה. מדובר בקינוח שהמרקם שלו הוא אוורירי בהרבה מזה של גלידה רגילה. בנוסף, היא נחשבת לגלידה דלת שומן – יתרון נוסף שהופך קינוח זה לפופולרי גם בישראל.
  • גלידה איטלקית – גלידה זו, המוכרת גם בתור ג'לטו, כבשה גם כן את הקהל הישראלי. מדוע? בעיקר בשל חומרי הגלם המעולים שלה. כלומר, ולאורך תהליך הייצור שלה, מוסיפים בין היתר מרכיבים כדוגמת סוכר ואף חלב – מרכיבים התורמים משמעותית לטעם הסופי של הגלידה. מעוניינים להשתמש בסוגי הגלידה הללו או באחרים לאורך האירוע שלכם? לשם כך תדרשו לפנות אל חברה מקצועית אשר תקים את עמדות הגלידה בחגיגה שלכם. בבואכם ליצור קשר עם אנשי מקצוע אלו, מומלץ לקבוע איתם מראש את סוגי הגלידה שיוגשו לאורחים, את מיקום העמדה של הגלידה באולם האירועים וכמובן – את המחיר עבור השירות. 

למגנט את ההצלחה לאירוע הבא

לכל אחד מאתנו יש את סוג הגלידה האהוב עליו: בין אם מדובר בשוקולד, וניל או סוג אחר, למה לא לפנק את האורחים שלכם עם גביע מושחת של גלידה? צרו קשר עם Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים, ותיהנו משירות מקצועי וללא פשרות.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני