Read more

הרשימו את האורחים עם עגלת גלידה מפנקת

מתעניינים באטרקציה: עגלת גלידה לאירועים? גלידה היא קינוח מושחת אותו נהוג לאכול בגביע וופל או בכוס. כדי להפוך את החוויה למושחתת בהרבה, מומלץ לפזר על הגלידה תוספות מיוחדות: החל מסוכריות ועד שוקולד חם – האפשרויות הן אינסופיות. מתכננים אירוע בעבודה או בחיק המשפחה? Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים ישדרגו את החגיגה שלכם – וימגנטו את האורחים אל עגלת הגלידה. מתעניינים באטרקציה: עגלת גלידה לאירועים? גלידה היא קינוח מושחת אותו נהוג לאכול בגביע וופל או בכוס. כדי להפוך את החוויה למושחתת בהרבה, מומלץ לפזר על הגלידה תוספות מיוחדות: החל מסוכריות ועד שוקולד חם – האפשרויות הן אינסופיות. מתכננים אירוע בעבודה או בחיק המשפחה? Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים ישדרגו את החגיגה שלכם – וימגנטו את האורחים אל עגלת הגלידה.

גלידה היא הקינוח האולטימטיבי, כאשר המכורים שבינינו יאכלו אותה לאורך כל עונות השנה. בהתאם, אין זו הפתעה שרבים בוחרים למקם עגלת גלידה באירועים משפחתיים ועסקיים כאחד. מעוניינים לשדרג את האירוע הבא שלכם? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל צוות מקצועי בתחום המתוקים; צוות שיידע להרשים את האורחים עם הקינוחים המושקעים ביותר.

כיצד ניתן למצוא את החברה המקצועית ביותר? ראשית, מומלץ לפנות אל חברים ובני משפחה שנעזרו בשירותיה של חברה זו. התרשמתם מעמדת המתוקים בחתונה של בת הדודה? השתתפתם באירוע חברה בה הציבו עמדת גלידה מרשימה וטעימה? בהתאם להתרשמות האישית שלכם, לצד חוות הדעת של הסביבה הקרובה שלכם, תוכלו להציב דוכני מתוקים צבעוניים וטעימים גם בהפקה האישית שלכם.

כאשר אתם יוצרים קשר עם החברה המומלצת ביותר, יש לברר מספר פרטים חשובים:

  • כיצד תרצו להגיש את הגלידה לאורחים? בין אם בוופל או בכוס – חשוב לברר את האפשרויות העומדות בפניכם. 
  • אילו סוגי גלידות תרצו להגיש לאורחים? החל מגלידה אמריקאית או איטלקית ועד גלידה בטעם תות, חשוב להעמיד בפני האורחים מגוון של גלידות.
  • איזו תוספת תרצו לשלב עם הגלידה? חברה מקצועית תמליץ על מבחר תוספות רחב: סוכריות, רוטב שוקולד חם ועוד – הרי ידוע שבאירועים שמחים לא סופרים קלוריות!

לפרגן לאורחים קינוח מושלם

מעוניינים להציב עגלת גלידה באירוע חשוב? כדי שהאורחים ייהנו מהאטרקציה, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים – כאשר אחד מהם הוא המיקום של העגלה באירוע. כדי לתפעל את העמדה היטב, חברת Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים תעמיד לרשותכם מנהל לאורך השמחה. כך, תוכלו להיות רגועים שתפעול העמדה יתבצע על הצד הטוב ביותר – ושלא יחסר דבר.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני