Read more

עגלת קפה

בעבר הרחוק שתיית תה או קפה נועדה בעיקר כדי לעורר אנשים, לעזור להם להתרכז ולעורר שיחות חשובות ועמוקות על ענייני דיומא. מאז תרבות שתית התה והקפה המשיכה להתפתח כאשר כל מדינה היתה מאופיינת במשקה שונה.

בישראל אין ספק כי הבחירה המועדפת על רוב האנשים היא קפה. אנו פותחים איתו את הבוקר, ממשיכים לשתות אותו בעבודה, נפגשים בערב על כוס קפה עם חברים ועוד. לא פלא כי בכל מרכז מסחרי יש אינספור בתי עסק הנושאים את השם "בית קפה" ולא "בית תה". כל בית קפה מתגאה בתערובת קפה אחרת ושיטת הכנה ייחודית אשר יוצרת טעם וארומה המייחדים את אותו בית קפה.

הקפה כובש את ישראל – עגלת קפה לאירועים

הקפה כבש את ישראל כבר לפני שנים ארוכות אך נראה שכיום המבחר רק הולך וגדל. ישנם אנשים אשר יסתפקו בקפה שחור או בקפה הפוך כאשר לכל אחד מהם יש אינספור מותגים וחברות המייצרים קפה זה. אנשים אחרים קונים גרגרי קפה וטוחנים אותם בבית על מנת לקבל את הקפה בצורתו הטריה ביותר. בשנים האחרונות נכנסו לחיינו גם מכונות הקפה הביתיות הפועלות בעזרת קפסולות המכילות שלל תערובות.

הקפסולות מציבות בפנינו מגוון רחב של טעמי קפה בעוצמה שונה כך שכל אדם מוצא את הקפה המתאים לו.

אם הקפה לא עוזב אותנו במהלך היום מדוע שיעזוב אותנו באירוע השמחה ?

Taste it ידאגו להעמיד לרשותכם עגלת קפה מפולי קפה משובחים אשר נטחנים במקום ומעניקים לכם חווית קפה ברמה הגבוהה ביותר.

Taste It – חזק בלי סוכר

Taste it מספקים פתרונות אוכל ושתיה לכל סוג אירוע. נשמח להעמיד לרשותכם עגלות מזון ושתיה ממגוון סוגים ובאיכות הגבוהה ביותר.

לא משנה איך אתם אוהבים את השתייה החמה שלכם – תוכלו להזמין זאת מהבריסטה שלנו :

  • אספרסו ומקיאטו
  • נס קפה והפוך
  • אמריקנו
  • קפה שחור
  • שוקו ושוקוצ'ינו
  • חליטות תה
  • סחלב וסיידר
  • ועוד

עגלת קפה לאירועים

עגלת קפה לאירועים

לאחר שהקפה הגיע אלינו מדרום אמריקה נראה כי נשבנו מיד בקסמיו ומדי יום אנו לא מצליחים לעמוד בפיתוי. הקפה הוא הבסיס לתחילת יומם של אנשים רבים, הוא נמצא שם בזמן שיחות חולין או מפגשים עסקיים, מלווה אותנו בתקופות לימודים ומסיים באופן רשמי ארוחות במסעדות. עגלת קפה באירוע תיתן גם לאירוע שלכם את מסגרת הקפה הנהוגה והמקובלת כיום. עגלת הקפה תעמוד שם מתחילת הערב אך ככל הנראה תהפוך למוקד הערב רב בסופו, כאשר בתום הארוחה האורחים ישמחו לקבל משתה חם וטעים. משקה זה יכול להיות קפה, תה, סחלב או סיידר חם בהתאם לצורת ההגשה החביבה עליכם.

עגלת קפה ותה

הקפה ידוע בתור משקה מעורר ומרכז אך מרבית האנשים שותים אותו לא בגלל מעלות אלה אלא דווקא בגלל טעמו. ישנם פולי קפה רבים מסוגים שונים המשמשים להכנת קפה, כאשר מסוגים אלה ניתן להכין תערובות נוספות אשר מגדילות את היצע הקפה אף יותר. ישנן רמות קליה שונות כמו גם מספר דרכים לטחון או הקפה (רמות טחינה שונות ומכונות שונות)  יש מספר דרכים לרכוש את הקפה (אבקה, פולים וכדומה) וכמובן שיש מספר תצורות ודרכי הכנה של הקפה כמו אספרסו, אמריקנו, הפוך, שימוש בחלב רגיל או סויה ועוד. בל נשכח את הטרד של השנים האחרונות – קפסולות קפה בטעמים. כל אלה הופכים את עולם הקפה לעשיר ואינסופי, כזה המאפשר לכל אדם ואדם למצוא את הטעם שהוא מתחבר אליו ואת צורת ההגשה שהכי טובה לו.

מגישים קפה לטעמך

לאנשים אשר ממש אוהבים קפה יש צורה מאד ספציפית בה הם שותים את הקפה שלהם, יש להם הוראות הכנה מיוחדות ואוי ואבוי אם לא יקבלו את הקפה בדיוק כמו שהם ביקשו. מקיאטו ארוך או הפוך על חלב דל, קצף סמיך או בלי קצף, קפה טורקי או קפה איטלקי משובח שנטחן במקום – כל אלה יעמדו לבחירתכם בעגלת קפה לאירועים של Taste it, לצד חליטות תה משובחות, סיידר חם וסחלב. בריסטות מן השורה הראשונה ידאגו להכין לכם קפה מדויק וארומטי אשר נטחן בזה הרגע מפולי קפה מובחרים. כל שנותר לכם לעשות הוא להגיד איך אתם אוהבים את זה.

עגלת קפה

יתרונות ההוספה של עגלת קפה לאירועים

מחפשים אחר התוספת המושלמת לאירוע הבא אותו אתם מארגנים? חברת Taste it מעמידה לרשותכם עגלת קפה לאירועים אשר תוכל להעניק לכל אורח ואורחת את הקפה המשובח ביותר, זאת לצד משקאות חמים וקרים עשירים אחרים, לרבות אספרסו ומקיאטו, נס קפה והפוך, אמריקנו, קפה שלחור, שוקו, חליטות תה סחלב, ואפילו סיידר. ניתן יהיה למצוא כאן גם בר שייקים, דוכני גלידה ואפילו דוכני מזון מסוגים שונים אשר יצליחו ללא ספק לשדרג את האירוע שלכם ולהעניק לכל אדם את החוויה המיוחדת והמרשימה מכל.

בין אם אתם עומדים בפני חגיגות חתונה או בר מצווה, כנס עסקי או ערב חברה מהנה במיוחד, זכרו לוודא כי אתם כוללים עגלת קפה לאירועים אשר תשלים את הצד הקולינרי של הערב.

  • אל הקפה יימשכו האנשים עוד מתחילתו של האירוע ועד לרגעיו האחרונים. אין ספק כי דוכן זה יהיה הפעיל ביותר במהלך כלל האירוע, זאת גם לאור המגוון העשיר של המשקאות אשר יכול לספק בעבור האורחים.
  • עגלת קפה לאירועים יכולה להיות מותאמת בעבור כל סוג של אירוע, זאת לאור העובדה כי הקפה הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו, בין אם בעבודה, בלימודים, בבית או אפילו בעת יציאה עם חברים.
  • את עגלת הקפה ניתן יהיה להציב בכל מקום. כך שבין אם אתם בוחרים באולם, גן אירועים, חוף ים, או בחצר האחורית של ביתכם, הרי שניתן יהיה לצרף את האטרקציה הייחודית הזו לכל אירוע.

חברת Taste it לשירותכם בכל שלב

אנו בחברת טייסט איט מזמינים אתכם ליצור קשר עם חברתנו עוד היום ולהתחיל לתכנן את התוספות הנדרשות לכם לשם הפקתו של אירוע בלתי שנכח של פעם בחיים. צוות העובדים המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, לייעץ, לספק את המידע בנוגע לשירותים המגוונים שלו וכמובן, גם לתפעל את העמדות והדוכנים השונים במהלכו של האירוע עצמו.

עגלת קפה – התוספת המושלמת לכל אירוע

הקפה הוא חלק בלתי נפרד מחייהם של אנשים רבים, בין אם בשעות הבוקר, בהפסקות בעבודה, כשלומדים למבחנים, כשרואים סדרה אהובה בטלוויזיה, יוצאים עם חברים או פשוט כי זה המשקה שהלב שלכם בחר באותו הרגע. לאור סיבה זו, אין ספק כי הצבתה של עגלת קפה באירוע הבא שלכם תוכל לדבר אל ליבם של אנשים רבים ולהעניק להם בדיוק את מה שהם מחפשים במהלכו של האירוע. חברת טייסט איט מקפידה על יצירתו של הקפה המשובח והעשיר ביותר, כאשר לצידו ניתן יהיה למצוא בעגלת הקפה גם תה, צאי, קפוצ'ינו, אספרסו, סחלב ואפילו שוקו.

אין ספק כי עגלת קפה תוכל להוות את התוספת המושלמת לאירוע הבא אותו אתם מארגנים. הקפה הוא אחד מהמשקאות החמים האהובים ביותר על הישראלים, הוא ממלא כמעט כל רגע פנאי ומלווה אותנו גם בעבודה ובלימודים. נוכחותו בחיינו מנחמת ומוכרת וכיום גם אתם יכולים להוסיף אותו לאירוע ולהעניק לאורחים שלכם את ההזדמנות ליהנות מפולי קפה משובחים שנטחנים במקום ומותירים ריח עשיר ומשובח שכל אוהב קפה יזהה בשניות.

בדיוק כמו בבתי הקפה המפוארים והאהובים ביותר, גם במהלך האירוע שלכם תוכלו להציע לאורחים את הקפה המשובח והעשיר ביותר על כל צורותיו. בין אם קפה קר או שחור, קפוצ'ינו או לאטה, אספרסו או אמריקנו ואפילו קרוב המשפחה המרוחק שלו יכול להצטרף לחגיגה בצורת שוקו חם וטעים במיוחד. אין ספק כי אותה עגלת קפה תוכל להוות את התוספת המושלמת שתעניק מענה מתוק ועשיר לכל אורח ואורחת שלוקחים חלק בחגיגות.

עגלת קפה – המתכון לאירוע עסקי משובח

אין ספק כי אנשים רבים נהנים מנוכחותו של הקפה בחייהם, אך בשעה שמאגדים אנשי עסקים יחדיו, מיד נוכל לראות מה היא אהבה אמיתית למשקה הממכר הזה. כנסים ואירועים עסקיים לא יהיו מושלמים בהיעדר עגלת קפה מזמינה. כך שעל מנת להוסיף לאירוע שלכם את הגורמים שיגרמו לאורחים שלכם להתאהב באירוע, צרו קשר עם חברת טייסט איט ואנו נעמוד לשירותכם בכל.

דוכן קפה לאירועים

יש הרבה דברים מענגים בחיים אך ספק אם יש עוד דבר מהנה כמו עגלת קפה. עגלה בה מכינים קפה מובחר היא דבר נפלא ואין ספק כי קפה המוגש בעגלת קפה מקצועית, שונה מאוד מן הקפה שאנו שותים בבית. כמובן שיש משמעות לשאלה מי מכין את הקפה בעגלה וככל שהמכין הוא יותר מקצועי כך הקפה יהיה יותר טוב. כאן המקום להזכיר את חברת taste it אשר לדעת רבים היא חברת דוכני המזון ושירותי בר לאירועים הטובה בארץ. לכן עגלת קפה מזמינים רק עםtaste it  ולא עם אף חברה אחרת.

עגלת קפה – מדוע חובה להביא אותה לאירוע?

כיום אי אפשר לערוך אירוע מבלי להזמין אליו עגלת קפה ועל כך אנו צריכים לתת את הדעת. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה ברמה גבוהה אתם חייבים להזמין אליו עגלת קפה ולא להתפשר על נושא זה. עליכם להבין כי האורחים היום שמגיעים לאירועים מצפים לקבל את הקפה הטוב ביותר שיש ואת זאת אפשר להשיג רק אם מזמינים עגלה. עליכם להבין כי ללא עגלה האירוע שלכם יהיה ברמה נמוכה וספק אם הוא יזכה להצלחה גדולה ומכיוון שכולנו רוצים לערוך את האירוע הטוב ביותר שיש אין ספק כי עגלה היא חובה באירוע ולא משנה מה טיב האירוע.

עמדת קפה לאירועים

אם כן אם אתם רוצים את הדוכנים הטובים בארץ אתם צריכים להכיר את taste it. עליכם להבין כי taste it משתמשת בחומרי הגלם הטובים בארץ ועושה זאת שנים ארוכות כך שהיא מייצרת את הקפה האיכותי ביותר שאפשר לחלום עליו. עובדי taste it הם המנוסים ביותר בתחומם והם מומחים אמיתיים לקפה וכך אם אתם מזמינים את החברה אתם יודעים כי תקבלו את הקפה הטוב ביותר בארץ. הדוכנים של החברה הם יפים במיוחד וכך הם ישתלבו באירוע שלכם וייצרו אווירה מדהימה שרק אירועים מועטים זוכים ולה ולכן אם אתם רוצים עגלה לאירוע שלכם של קפה אין ספק כי הכתובת בשבילכם היא taste it.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני