Read more

עגלת קפה לכל אירוע

עגלת קפה היא אטרקציה מיוחדת לכל אירוע: מתכננים ערב חברה עבור העובדים שלכם? מעוניינים שהאורחים ייצאו עם טעם מתוק? Taste It היא חברה המספקת דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. צוות עובדי החברה ישמח לתפעל את עמדת הקפה לאירוע הבא שלכם – ולהציע לכל אחד ואחת מהמוזמנים כוס משקה חם ומושחת. עגלת קפה היא אטרקציה מיוחדת לכל אירוע: מתכננים ערב חברה עבור העובדים שלכם? מעוניינים שהאורחים ייצאו עם טעם מתוק? Taste It היא חברה המספקת דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. צוות עובדי החברה ישמח לתפעל את עמדת הקפה לאירוע הבא שלכם – ולהציע לכל אחד ואחת מהמוזמנים כוס משקה חם ומושחת. 

תרבות שתיית הקפה היא כבר מזמן חלק מרכזי בחיינו: החל משתיית כוס קפה בבוקר ועד בילוי עם החברות בצהריים בבית קפה – אנו דורשים תערובת משובחת של פולי קפה ליד הארוחה שלנו. למעשה, טרנד הקפה רק הולך וצובר תאוצה, כאשר בשנים האחרונות ניתן לראות עגלות קפה במגוון אירועים:

  1. אירועים עסקיים – ערב ראש השנה מתקרב ואתם מתכננים הרמת כוסית בעבודה? פותחים סניף חדש ומפיקים מעמד מרגש לצד עובדי החברה ולקוחותיה? בין אם מדובר בחגיגות אלו או אחרות, הזמנת עגלת קפה לאירוע הבא שלכם תעלה חיוך על פניהם של האורחים. 
  2. אירועים משפחתיים – בת הדודה מתחתנת בחודשים הקרובים? בתכם חוגגת יום הולדת באולם אירועים? כדי לקבל את פניהם של האורחים או לפנק אותם מעט לפני שהם עוזבים, מומלץ להציב עגלת קפה – ולפנק אותם עם משקה לוהט ומתוק. 

בהתאם לסוג האירוע, כך יש לתכנן היטב אילו משקאות יוגשו בעגלת הקפה, היכן באולם האירועים העגלה תוצב, כמה בריסטות יאיישו את העמדה לצד היבטים רבים אחרים. בהתאם לכך, כאשר אתם פונים אל חברה המעניקה שירותי בר לאירועים, מומלץ לדון איתם על שאלות אלו וכמובן – לקבוע מולם את המחיר עבור העבודה. 

ליהנות ממשקה חם וטעים

הקפה כבש בסערה את חיינו, והוא תופס מקום מרכזי עבור כל אחד ואחת מאתנו. בהתאם, ובעת תכנון האירוע הבא, מומלץ ליצור קשר עם Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. אנו נקים את עגלת הקפה במיקום האסטרטגי ביותר בחגיגה ונגיש לאורחים את המשקאות החמים האהובים עליהם. 


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני