Read more

איזה תפריט תקבלו בדוכן אוכל עבור אירוע

ירידים, חתונות, ברית מילה, ימי חברה, כינוסים מקצועיים, מסיבות השקה, לכולם יש דבר אחד משותף – אווירה דינמית של קהל שמחפש התרחשות מעניינת ומזון טוב וטעים. אם מוסיפים לזה את האלמנטים הצבעוניים של התרחשות בזמן אמת כשמכינים פיתות ופיצות בטאבון או צולים קבבים או מטגנים קרפים וטוחנים שייקים צבעוניים ומרעננים, מקבלים את ליבת ההתרחשות שאותה יוצרים דוכני אוכל עבור אירועים. אין דבר יותר מעניינן מהם ואין הצעה יותר קוסמת מאשר דוכן מתוקים, למשל, שילדים ומבוגרים יאהבו להתגודד לידו וליהנות מכל הטוב הזה. לפעמים זה כל מה שזוכרים מהאירוע לאחר שהוא נגמר ונושאים את הטעם המתוק הזה זמן רב. לא בכדי הדוכנים האלה מעוצבים בצורה מעניינת וקוסמת לאנשים כמו בירידים של פעם, משום שכל מה שמחכה להם בדוכן הוא תמיד חגיגה לחך ולעין. פרס נפלא לכל מי שהמתין בסבלנות לתורו וקיבל פינוק נהדר. חברת Taste it מציעה לכם דוכנים מגוונים שיכולים להתאים לאירועים מסוגים שונים ולהקפיץ בהם את האווירה.

התפריט המלא של כל דוכן עושה את כל העניין

המיקוד של דוכני אוכל הוא מה שעושה אותם לפתרון מעולה לאירועים מסוגים שונים, משום שאין ספק שבמקום להתפזר על פני תפריט קבוע שמציע מנות שלא תמיד יתאימו לכולם, דוכנים דווקא מציעים גיוון מנות אבל מבלי להתפזר על פני תפריט לא ממוקד. בכל סוג של מזון שמציע דוכן מסוים תוכלו למצוא גם גיוונים שמתאימים לבעלי העדפות קולינריות שונות ומוגדרות. כך, אפשר יהיה למצוא פתרון מושלם גם לנמנעי גלוטן, סוכר, טבעונים וצמחונים ועוד. בדוכן אחד תוכלו לקבל למעשה את כל התפריט המלא שלא יכולתם לקבל באורחת מנות אחת וזה מה שעושה דוכן לאטרקטיבי כל כך.

התאמה מושלמת לכל אווירה

אם חשובה לכם באירוע האווירה שנוצרת בגלל הקייטרינג, אין ספק שהמענה לכך הוא דוכן מזון. כשאתם בוחרים מבין ההיצע הגדול של דוכני אוכל לאירועים אפשר להתאים דוכן לכל פינה ולכל שלשב של האירוע על מנת לכסות את כל הקשת של האורחים והעדפותיהם וגם ליצור דינמיקה מעניינת במעבר מדוכן לדוכן. זה נוסף לעובדה שלוגיסטית הרבה יותר פשוט וקל להציע דוכנים כאלה כי ההתקנה וההצבה שלהם נוחה גם לאולם וגם לגן אירועים, או לכל מקום אלטרנטיבי שבו תרצו לארח את האירוע. מילת המפתח כאן היא גמישות שתתאים לאורחים רבים משום שהיא לא כובלת אותם להצעה אחת. משום כך,  Taste itמציעה קשת של דוכני מזון לכל אירוע ואווירה.

 


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני