Read more

דוכני מזון לאירוע חברה

אחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע הוא כמובן האוכל והשתייה. אלה יכולים להיות מסופקים בצורה של קייטרינג או במצורה של עגלות מזון לאירועים (או דוכני מזון בשמם הנוסף). עגלות אלה מלאות בכל טוב ומגיעות באינספור סוגים בהתאם לקונספט הנדרש. לדוגמה: עגלת מזון של מאפים וקינוחים תהיה שונה מעגלת מזון של טורטיות, סנדוויצ'ים ועוד. ניתן להתאים את עגלות המזון וכמויות האוכל בהתאם לכל אירוע ובכל סדר גודל, בהתאם לכמות האורחים שלכם, למקום שבו נחגג האירוע והקונספט שלו. אנו בחברת TASTE IT מספקים כבר המון שנים ובאהבה רבה עגלות מזון למגוון רחב של אירועים מסוגים שונים הנערכים במקומות שונים.

דוכני מזון לאירוע חברה בשטח:

ארגון אירוע בשטח הוא אתגר לא פשוט. יש לדאוג לחשמל, לתאורה (אם נערך בערב), לאזור ישיבה, רחבת ריקודים ועוד אינספור דברים. כמובן שכבר ארגון האוכל בשטח הוא יותר מאתגר כיוון שצריך להביא את המטבח החוצה שלא כמו באולם אירועים שבו יש מטבח הבנוי בתוך המתחם וקל יותר לנהל ממנו את העניינים בכל הקשור לאוכל באירוע. עגלות מזון יכולות להתאים מאוד לאירועים בשטח וניתן לשלב מגוון רחב של סוגי מאכלים, קינוחים ואפילו דוכני שתייה שמתאימים לשטח.

עגלות קינוחים מפנקים לאירוע מושלם:

אירוע מושלם הופך להיות כזה כאשר הכול בו מתוקתק ומאורגן עד לפרטים הקטנים ביותר. האוכל הוא חלק מרכזי באירוע שלכם ולכן אם האורחים שלכם לא יצאו שבעים ושמחים הם לא ייהנו מהאירוע ולא משנה כמה התוכנית האומנותית תהיה נחמדה, או כמה המוסיקה תהיה רלוונטית לקהל היעד הנמצא במקום. כדי להעניק לאורחים שלכם סיומת מפנקת לאירוע כדאי להעניק לכם קינוחים מתוקים ומפנקים לקראת סיום האירוע ולפני שהם הולכים הביתה. לצורך כך כדאי להוסיף עגלת קינוחים שכזו ויש מבחר רב של אפשרויות לבחור מהם: בננה לוטי, פודנט שוקולד, גלידה, פאנקייקים ועוד.

קלעו בדיוק לטעם האורחים שלכם:

חברת TASTE IT מבינה בחשיבות של גיוון הדוכנים לאירועים כדי להתאים את עצמנו לאורחים מסוגים שונים ואירועים בעלי קונספט שונה. לצורך כך דאגנו להכין לכם מגוון רחב של עגלות מזון אפשריות וכל שאתם צריכים הוא פשוט לבחור את העגלות הרלוונטיות ביותר לסוג האירוע שלכם ולמה שאתם חושבים שהאורחים שלכם יאהבו.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני