Read more

בר קוקטיילים לאירועים

האירוע שלכם מספר לא מעט על מי שאתם ומשפיע על התדמית העסקית והאישית שלכם. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו מבינים את הקשר בין אירוע מוצלח לבין תדמית של אדם מצליח שאכן מזמנת אליכם הצלחות בכל תחומי החיים. כולם רוצים לעבוד עם אלו שמפיקים אירועים מושקעים, להיות חברים שלהם ולשהות בסביבתם. אם אתם מתכננים אירוע אל תוותרו על בר קוקטיילים לאירועים של חברת Taste it. חברת Taste it יודעת לשים דגש על הפרטים הקטנים שהופכים כל אירוע למושקע ויוקרתי. צוות העובדים המיומן של Taste it משקיע את מיטב המאמצים במטרה להבטיח את שביעות הרצון שלכם ושל האורחים שלכם. עם בר קוקטיילים של Taste it יש לכם הבטחה לאירוע מוצלח.

מה זה בכלל בר קוקטיילים לאירועים?

בעבור אלו שמזמינים לראשונה בר קוקטיילים לאירועים נסביר שזוהי עמדת בר מאובזרת להכנת קוקטיילים לפי בחירה שלכם. העמדה תהיה מאוישת בברמנים שמערבבים את הקוקטיילים לעיני האורחים. אתם קובעים את שעות הפעילות של עמדת הקוקטיילים, את הכמויות ואת המבחר. צוות הבר משרת את האורחים שלכם במהלך האירוע ופועל על פי ההנחיות שלכם. בר קוקטיילים אידאלי בעבור אירועים עסקיים, אירועים פרטיים, מסיבות יום הולדת, מסיבות רווקים/רווקות, חתונה, חינה, אירוסין, יום גיבוש, השקה.

איך מרכיבים בר קוקטיילים לאירוע?

האבזור של בר הקוקטיילים צפוי להשפיע האופן ישיר על המחיר. יש להרכיב את בר הקוקטיילים בהתאם למספר האורחים, סגנון האירוע, כמות אלכוהול רצויה, מועד האירוע, שיקולי תקציב. אתם יודעים טוב מכולם איזו אווירה תרצו לייצור באירוע והאם כדאי לאפשר לאורחים שלכם להרבות בשתיית אלכוהול. את הקוקטיילים מערבב צוות ברמנים מקצועי במתכונת של מופע עם קרח יבש והקפצות. רשימת הקוקטיילים הפופולריים באירועים בישראל כוללת מוחיטו, מרגריטה בכמה טעמים, קוסמופוליטן, פינה קולדה, וויסקי סאוור.

לא בטוחים באלו קוקטיילים כדאי לבחור? חייגו עכשיו את חברת Taste it ותשמעו עוד על עמדת בר הקוקטיילים שתהפוך את האירוע שלכם למושקע. אם חשוב לכם לקדם את התדמית העסקית, האישית או החברתית במהלך האירוע – חברת Taste it תדע לייצור את האווירה הנכונה.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני