Read more

דוכני מזון למסיבות

אחד המאפיינים הבולטים והחשובים בכל אירוע, לא משנה איזה סוג אירוע ומה סדר הגודל שלו, הוא כמובן האוכל והשתייה. האורחים שלכם מצפים להגיע לאירוע שיש בו אוכל ושתייה איכותיים ורבים מהם אפילו לא יאכלו במהלך היום כדי להגיע רעבים וליהנות מהמטעמים השונים באירוע שלכם. האוכל הוא לא רק חשוב להשביע את האורחים הוא גם אטרקציה בפני עצמה, במיוחד אם הוא מוגש באמצעות דוכנים. דוכנים לאירועים יכולים להגיע במגוון סגנונות, סוגי מאכלים, קינוחים, שתייה ועוד. אנו בחברת TASTE IT מציעים לכם קטלוג מגוון ואטרקטיבי לבחירת דוכנים לאירוע שלכם בהתאם לקונספט וגודל האירוע, היכן הוא נערך, באיזה עונה בשנה ועוד.

עד כמה באמת מוסיפים דוכני מזון למסיבות?

האוכל הוא חלק מרכזי בכל אירוע, לא משנה אם הוא מגיע באמצעות מנות קטנות בדוכנים, באמצעות קינוחים ומתוקים שונים או בצלחת עם מלצר. דוכנים לאירועים יכולים להוסיף המון לאירוע שלכם. הם משלבים בין האוכל לאטרקציות שונות. האופן שבו המנות מסודרות על הדוכן, דוכנים מסוימים שבהם מכינים את המנות במקום בהתאם לבקשת האורחים ועוד. לקוחות ירצו להצטלם עם הקינוחים, עם הדוכנים, יתלהבו מהם, ידברו עליהם דברים טובים וכמובן יבינו שלא חסכתם עליהם והשקעתם באירוע, זה ניכר ומגיע לכם מחמאות על כך.

אילו דוכנים ניתן לשלב?

עולם הדוכנים לאירועים הוא עולם רחב ידיים ויש אינספור סוגים של דוכנים. רק אצלנו בtaste it  יש עשרות אפשרויות לדוכנים לבחירה, החל מדוכני מזון, דרך דוכני קינוחים ועד לדוכני שתייה על כל גווניה וסוגיה. אתם יכולים ליהנות מדוכנים מתוקים של גלידה, וופל בלגי, פנקייקים, בננה לוטי. דוכני מזון של טורטיות, סנדוויצ'ים, קישים, פשטידות, סושי ועד לדוכני שתייה: קפה, אלכוהול, בירה, מיצים טבעיים, שייקים לבחירת האורחים ועוד.

כל הדוכנים לבחירה במקום אחד:

אנו בחברת TASTE IT מציעים לכם מגוון רחב של דוכנים לבחירה. תוכלו להתאים את סוגי הדוכנים לגודל האירוע שלכם, לכמות האורחים, למקום בו מתקיים האירוע ולעונה בשנה שבה מתקיים האירוע. לדוגמה: בחודשי הקיץ יש דוכנים פופולריים יותר מאשר בחורף ולהיפך. כמו כן יש סוגי אירועים שבהם קהל היעד מעדיף אוכל חלבי לדוגמה ולא בשרי (ולהיפך).


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני