Read more

דוכני מזון לחתונה

דוכני מזון לאירועים הם פתרון נהדר כהוספת אטרקציה לאירוע. הם יכולים להשתלב בכל אירוע, גם בתנאי שטח, באולם/גן אירועים, ם בגינה של בית פרטי ובמגוון מקומות נוספים. יש אינספור סוגים של דוכני מזון שניתן לבחור מבניהם עם קינוחים, מאכלים, שתייה ומטעמים שונים שניתן להתאים לעונת השנה, לכמות וסוג האורחים שלנו, להעדפות שלנו, לתקציב שלנו ועוד. אנו בחברת TASTE IT נשמח לספק לכם דוכנים ברמה הגבוהה ביותר ובמגוון סוגים לבחירתכם.

סוגי דוכני מזון לחתונה שפשוט חייבים באירוע שלכם:

  • בר פירות – יכול לשמש כמנת פתיחה, קינוח או משהו טעים וקליל שאנשים רוצים לאכול מבלי להתמלא באירוע שלכם. אין כמעט מישהו שלא אוהב פירות ותוכלו ליהנות מדוכן עם פירות מעוצבים וטעימים במיוחד.
  • בר קפה – באירוע בו יש קהל בוגר, בר קפה יכול להיות אחת האטרקציות המלהיבות. סוגים שונים של קפה ושתייה חמה שפשוט יכולים להתאים גם לאירועי בוקר, גם לאירוע ערב, קפה שאחרי האוכל, קפה לשלב קבלת הפנים ועוד.
  • דוכני אוכל – ניתן לשלב דוכני אוכל כמו סנדווי'צים, קישים, בלינצ'סים, טורטיות, סלטים ועוד.
  • דוכני שתייה – מיצים טבעיים, שייקים, שתייה קרה ועוד.
  • קינוחים – מגוון דוכני קינוחים שתוכלו לבחור מבניהם, החל מדוכן סופלה שוקולד, דרך דוכני קרפ, פנקייקים, יוגורט, גלידה ועוד.

מתי במהלך האירוע כדאי לשלב את הפעילות עם הדוכנים?

דוכני מזון לאירועים יכולים להשתלב במגוון שלבים במהלך האירוע. ישנם דוכנים של שתייה ומנות ראשונות שניתן לשלב בקבלת הפנים, דוכני קינוחים שניתן לשלב לקראת סיום האירוע ודוכנים של מזון, שתייה ומגוון מטעמים מפנקים שניתן לשלב במהלך האירוע. הקונספט תלוי לגמרי בכם ובהעדפות שלכם. באירועים בהם דוכני המזון יחליפו את הקייטרינג למשל הדוכנים יהיו פעילים בכל שלבי האירוע וזמינים לקהל האורחים.

השירות אצלנו במקום הראשון!

אנו בחברת TASTE IT מכירים בחשיבות של האוכל והשתייה בכל אירוע וכיצד הם תורמים להצלחתו ולשביעות רצון האורחים. אנו כל כך נהנים מהעבודה שלנו, כך שאנו יכולים לספק שירות חם, אוהב ומסור לאורחים שלכם עם חיוך רחב על הפנים ומשהו טעים בכוס או בצלחת.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח להציע לכם את שירותינו!


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני