Read more

רעיון מעניין ומקורי – להפוך את האירוע להרבה יותר צבעוני

כל מי שמארגן אירוע יודע שהוא צריך לחשוב על רעיון מעניין ומקורי שיהפוך את האירוע שלו ל-וואו. כזה שהאורחים לא יידעו לצפות לקראת מה הם הולכים ומה עומד לקרות באירוע וכמובן שזה ישפיע לטובה על דרגת ההנאה שלהם מהאירוע ומהמפגש עם החברים שלהם. באופן כללי מדברים כיום על תחום חדש ומעניין של השכרת דוכנים לאירועים והדוכנים האלה בדרך כלל יהיו קשורים לנושא של האוכל והמנות שיוגשו לאורחים. יתכן ויהיה מדובר בדוכנים שבכל אחד מהם תוגש מנה אחרת, יתכן ויהיה מדובר בדוכנים מעוצבים שמשפיעים על האווירה והעיצוב של החלל כולו וגם יכול להיות שבכל דוכן מכינים על המקום את המנה המוגשת.

באילו הזדמנויות כדאי להזמין דוכנים לאירועים?

מכיוון שממילא צריך לארגן את הנושא של אוכל או כיבוד באירוע הרי שכדאי לחשוב על האפשרות של שכירת דוכנים לאירועים שיתאימו לאווירה או לקונספט של האירוע עצמו, ישדרגו את החוויה של קבלת המנות והאכילה שלהן ובאופן כללי ישברו שגרה לעומת הדרך הרגילה והמוכרת של קבלת שירות ממלצרים למרכז השולחן. כאשר יש כמה דוכנים האורחים יכולים לקום בצורה חופשית כדי לראות מה יש בכל אחד וכך לבחור מה הם רוצים לאכול. יש לא מעט רעיונות למאכלים שיוכנו בו במקום על ידי אחד העובדים וכך הגשת המנה תהיה גם חווייתית עבור האורח.

התוספת המקורית של דוכני אוכל

כל מקום או חלל שמתקיים בו אירוע ויש בו דוכנים מיד הופך לכזה שיש ממנו ציפייה מצדם של האורחים והמוזמנים. הם רוצים לראות את הדוכן, הם סקרנים מה מוגש בו והם מחכים ומצפים לקבל שם משהו טעים. לא בכדי יש כיום ביקוש הולך וגובר להצבת דוכנים לאירועים בכל אירוע כמעט וכאשר בוחנים לעומק את מבחר הדוכנים הקיים בהחלט מבינים שיש דוכנים שיכולים להתאים לכל אירוע ואפשר איתם לשדרג את האירוע שמתכננים.

מתעניינים בדוכנים לאירוע שלכם? Taste it מציעה מגוון רחב של שירותי הסעדה ודוכנים לכל סוגי האירועים בכל רחבי הארץ, עם כשרות מהדרין ומבחר גדול.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני