Read more

בר גלידות לאירועים

גלידה היא ללא ספק אחד המאכלים או הקינוחים הפופולריים ביותר בעולם. מגוון הטעמים האינסופי של הגלידות מאפשר כמעט לכל אדם להתחבר לטעם המושלם שהוא אוהב. המגע הקריר של הגלידה על הלשון פשוט עושה לנו את זה, עוזר לנו לצנן את עצמנו ובשילוב הטעם האהוב עלינו הוא פשוט משמש כקינוח מושלם ואטרקטיבי במיוחד! כדי ליהנות מדוכן גלידה לאירועים כל שאתם צריכים הוא לעדכן אותנו בחברת TASTE IT היכן האירוע מתקיים, כמה אורחים הולכים להיות באירוע, כמה דוכנים תרצו ואילו סוגי דוכנים ואנחנו נהיה שם!

מתי מתאים בר גלידות לאירועים?

יש מגוון סוגי דוכנים של גלידה לאירועים ומלבד הטעמים השונים והפגיעה לטעם הקהל שלכם הרי שחשוב להתאים את דוכני המזון והקינוחים באירוע שלכם לסוג האירוע ולזמן בשנה שהוא נערך. לדוגמה: בחודשי החורף דוכן גלידה פחות נפוץ ודוכני קינוחים מתוקים, שתייה חמה וסחלב יהיו פופולריים יותר. לעומת זאת בחודשי הקיץ, במיוחד באירועים המתקיימים במקומות פתוחים – דוכני הגלידה יכול להיות סופר פופולריים עד כדי כך שרבים אומרים שבלעדיו האירוע שלהם לא היה שווה כלום. דוכן גלידה יכול להתאים לכל סוג אירוע, החל מהשקות, אירועי חברה, אירועי התרמה, ימי הולדת, חתונות, בר/בת מצווה (במיוחד באירועי ילדים זו יכולה להיות תוספת חשובה מאוד) ועוד.

היכן ניתן להזמין בר גלידות לאירועים?

דוכן גלידה אף פעם לא בא לבד ועם מגוון רחב של אפשרויות לפניכם ניתן להוסיף דוכנים מדליקים שילכו בצורה נהדרת עם הגלידה. כך למשל דוכן וופל בלגי חם וטעים שילך טוב עם כדור גלידה ליד, בר שייקים טעים על בסיס גלידה, בר צ'ורוס במילוי שוקולד או ריבת חלב, בר פנקייקים, דוכן באבל וופל, בר בננה לוטי ועוד.

דוכנים נוספים שיכול לבוא טוב עם גלידה:

אנו בחברת TASTE IT מזמינים אתכם להתרשם מקטלוג הדוכנים לאירועים הגדול שלנו המונה עשרות סוגים של דוכנים מדליקים לאירועים, החל מדוכני גלידה מסוגים שונים, דרך דוכנים של מיצים, אלכוהול, קפה, קינוחים ומאפים שונים, סלטים, מאכלים שונים ועוד. כל מה שאתם צריכים במקום אחד ובמחיר מיוחד.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני