Read more

בר פירות לאירועים: דגשים חשובים

בר פירות לאירועים יוסיף צבע ויופי לכל חגיגה. מי מאתנו לא נהנה מפרי בשל בסיום כל ארוחה? בין אם מדובר בבננות, תפוחים או תפוזים – פלטה מעוצבת ועמוסה בפירות העונה תשדרג, ללא ספק, גם את האירוע שלכם. רוצים לקבל מחמאות מהאורחים שלכם? צרו קשר עוד היום עם Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. אנו נענה על כל הציפיות שלכם – והרבה מעבר לכך.

 

המחשבה הראשונה שעולה לנו לראש כאשר אנו מדברים על פירות היא בריאות וצבעוניות. לכן, אין זה מפתיע למצוא באירועים עמדת פירות חתוכים וטריים – להנאתם של האורחים. בין אם מדובר בקבלת הפנים של האירוע – רגע לפני שהוא מתחיל ובין אם מדובר בסיום הגשת המנה העיקרית, בר עמוס במגוון פירות הארץ הוא אופציה בריאה ומגרה. מתכננים להציב בר פירות באירוע? קחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • ראשית, יהיה עליכם לבחור את סוג הפירות שיוצבו על העמדה. בהתאם לעונה, כך תוכלו להציע לאורחים בר בעל היצע מרשים. בנוסף, יש לבחור את אופן ההגשה של הפירות ואת החיתוך שלהם. למה הכוונה? בין אם מדובר בקיאק או קוקטייל פירות הכולל בתוכו תותים, בננות או פסיפלורה – יש לבחור בעיצוב שיצור את אפקט ה-wow. 
  • לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את מיקום בר הפירות בתוך אולם האירועים. בין אם בחרתם לשלב אותם בקבלת הפנים או בתור קינוח בסיום הארוחה – יש להציב את הפירות במיקום ברור ובולט. 

לתפעל את העמדה במקצועיות

מי מאתנו לא נהנה לקנח ארוחה כבדה עם פרי רענן? בזכות בר פירות באירוע, האורחים ייצאו קלילים ושמחים. כדי להוסיף לחגיגה שלכם את האטרקציה המלהיבה, מומלץ לפנות אל Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. החל מהצבת העמדה, עיצוב יצירתי של הפירות על הבר וכמובן – תפעול העמדה על ידי מקצוענים, נשמח לעמוד לרשותכם.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני