Read more

להרכיב קינוח לא שגרתי בעזרת בר שייקים

בר שייקים לאירועים הוא המרענן הרשמי של כל חגיגה או פסטיבל. החל ממסיבת יום הולדת או יום נישואין ועד אירוע הרמת כוסית או יום גיבוש מחלקתי – כדי להעניק למוזמנים חוויה בלתי נשכחת, יש להציב עמדת שייקים צבעוניים ומרעננים. כך, לאחר המנה הראשונה ולצד הקינוחים – האורחים שלכם יתפנקו עם משקה טרי וטעים. מעוניינים באטרקציה מיוחדת זו לאירוע הבא בהפקתכם? חברת Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים תשדרג כל מעמד. 

כל אירוע שמכבד את עצמו – בין אם הוא משפחתי או במסגרת העבודה – יגיש כיבוד מרשים לאורחיו. החל מעמדת הבופה בקבלת הפנים, ועד הגשת המנה העיקרית – כדי להביע הערכה לסביבה הקרובה שלנו, יהיה עלינו לבחור באוכל הטעים והאסתטי ביותר. עם זאת, ובתום הארוחה – חשוב לא פחות לפנק את המוזמנים עם עמדת שייקים. למה הכוונה? מדובר, למעשה, במשקה המבוסס על מים, ברד, חלב או מיץ תפוזים כאשר ניתן לשלב בתוכו את פירות העונה. כך, נוצר אחד מהקינוחים המיוחדים ביותר. 

מתכננים להקים עמדת שייקים באירוע? מומלץ לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

  • כדי שכל אחד מהאורחים ייהנה משייק ייחודי ומעניין – בהתאם לטעם האישי שלהם, מומלץ לאפשר להם להרכיב את השייק האישי שלהם: בין אם מדובר בפירות על בסיס חלב או מים, ובין אם מדובר בשייק תות בננה וניל, על עובד הבר להכין משקה מרענן שישלב כראוי בין שלל הטעמים השונים.
  • האורחים המגיעים לאירועים משפחתיים ועסקיים אינם זהים. למעשה, חלק מהמוזמנים דורשים מגבלות מאוד מסוימות בכל הנוגע לאוכל ולשתייה המוגשים. בהתאם לכך, וכאשר מדובר בבר שייקים, יש להתחשב במגבלות אלו: בין אם מדובר בטבעונים ובין אם מדובר בבעלי רגישות לחלב – יש להתחשב בכך. 

ליהנות מיצירת מופת

תכנון אירוע מושקע מבוסס על מספר פרמטרים, כאשר המרכזי שבהם הוא בר השייקים. כדי לפנק את האורחים עם שתייה מתוקה ומרעננת, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים. אנו מתמחים בעיצוב דוכני אוכל ושתייה בהתאמה אישית לקונספט האירוע. למה אתם מחכים? בואו להתרשם מהניסיון ברב ומהציוד התקדם שברשותנו. 


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני