Read more

בר שייקים לחתונה

שילוב של בר שייקים לאירועים יכול לעשות רק טוב לאירוע שלכם. לא משנה באיזה סדר גודל של אירוע מדובר, כמה אורחים יש בו או היכן הוא נערך הוא תמיד יכול להוסיף אטרקטיביות ועניין לאירוע שלכם. אין כמעט אדם שלא אוהב שייקים טעימים מפירות שהוא אוהב בהכנה אישית. ניתן ליהנות מהם באירועי קיץ, גם באירועי חורף במקומות סגורים. השייקים הצבעוניים עם מגוון המטעמים שיוסיפו לכם בוסט של אנרגיה וויטמינים חשובים לגוף אך לא פחות חשוב – יעלו חיוך על פני האורחים שלכם בכל שלוק. חברת TASTE IT תספק לכם שירותי בר שייקים לאירועים והינה כמה טיפים לגבי מתי זה עשוי להתאים ואילו שייקים ניתן לבחור.

בר שייקים לחתונה – מתי זה מתאים?

באירועים שונים ניתן ליהנות ממגוון רחב אטרקציות שונות, חלק מהאטרקציות משלבות אוכל ושתייה וכך ניתן לספק 2 דברים במכה לאורחים שלנו. בר שייקים לאירועים יכול להתאים למגוון רחב של אירועים, החל מאירועי חברה, דרך ימי הולדת פרטיים, מסיבת רווקים/רווקות, בר/בת מצווה, חתונה, בריתה ועוד אינספור סוגים של אירועים נוספים. בר שייקים יכול להתאים לאירועים קטנים וגדולים כאחד רק צריך להכין את החברה מראש לכמות האורחים הצפויה באירוע.

אילו סוגי שייקים ניתן לבחור? ואילו דוכנים נוספים יכולים ללכת טוב עם שייקים?

  • מילקשייק – מיליקשייק המבוסס על שוקולד, וניל, עוגיות, ריבת חלב ועוד מגוון טעמים מתוקים ומפנקים. המילקשייק מוכן במקום וניתן לבסס אותו עם מגוון סוגי גלידות.
  • שייק בר פירות – שייק מעוצב שמוכן במקום בהתאם לבחירת האורחים עם מגוון פירות קפואים שניתן לבחור מהם: מנגו, אננס, תותים, מלון ועוד.

לסיכום; בר שייקים לאירועים יכול להיות תוספת נהדרת לכל אירוע ובכל סדר גודל, בין אם מדובר באירוע פרטי, אירוע חברה, אירועי השקה או אירוע ענק ממותגים. ניתן להזמין מגוון ברים לאירוע או בר אחד לפי בחירתכם. הצוות המקצועי במקום יכין במהירות את השייקים בהתאם לבקשת הלקוחות וידאג למלא את המלאי בהתאם לצורך במהלך האירוע. לפרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחדת אנו בחברת TASTE IT מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לתת לכם שירות!


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני