Read more

לשמח את האורחים עם הקינוח המושלם

דוכן גלידה לאירועים יהפוך במהרה לאטרקציה מלהיבה: הרי מי מאתנו לא נהנה לאכול גלידה גם בחורף? בין אם מדובר בגלידה אמריקאית או איטלקית, המכורים האמתיים לגלידה יציבו עמדה מקצועית באירוע שהם מתכננים. כך, כולם יוכלו ליהנות מקינוח טעים – ובאיזה טעם העולה על רוחם. מתכננים כנס או יום גיבוש? אחד מקרובי המשפחה חוגג יום הולדת? כדי להפתיע את המוזמנים עם הקינוח המושלם, מומלץ ליצור קשר עם Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים.

כאשר יש סיבה למסיבה – חשוב לחגוג אותה היטב. בהתאם, מלאכת תכנון האירועים מושפעת מגורמים רבים ושונים: החל מבחירת הלוקיישן לאירוע, הליווי המוזיקלי ועד יצירת רשימת האורחים ושליחת ההזמנות – מדובר באלמנטים חשובים למדי. לצד כל אלו, כדי ליצור אירוע מוצלח, חשוב לא פחות להשקיע מחשבה באוכל. למה הכוונה? בין אם מדובר בהתאמת הכשרות לאורחים שיגיעו ובין אם מדובר ברגישות לחומר גלם כזה או אחר, יש לוודא כי האוכל שיוגש יענה על דרישות המוזמנים. 

בנוסף, יש להשקיע מחשבה בנושא הקינוחים: לאחר הגשת המנות הראשונות והעיקריות, האורחים ירצו לאכול דבר מה מתוק לצד הקפה או התה. בהתאם לכך, כדי שהם ייהנו מהחגיגה בכל אחד משלביה, יש להשקיע מחשבה בתכנון עמדת המתוקים. אחד הטרנדים הפופולריים בשנים האחרונות הוא דוכן גלידה. דוכן זה יכלול, כמובן, סוגים שונים של גלידה: החל מגלידה אמריקאית ועד גלידה בטעמי תות ושוקולד. בנוסף, האורחים יוכלו לבחור בוופל לתוכו יכנסו כדורי הגלידה ואף את התוספות שיתלוו לקינוח המפואר.

עולם קינוחים מפנק 

בזכות דוכן גלידה מפואר, תצליחו להרשים את המוזמנים ולהפיק הנאה מכל אחד ואחת מהם. מתכננים אירוע עסקי או משפחתי? צוות העובדים של Taste It – דוכני מזון ושירותי בר לאירועים ישמח לפתוח בפני האורחים שלכם עולם מלא סוכר ושוקולד. למה אתם מחכים? בואו להתרשם מהטעמים העשירים שלנו.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני