Read more

דוכנים שמתאימים לכל אירוע

בכל הפנינג כלשהו תמצאו את הקהל זורם למקומות שבהם יש הכי הרבה התרחשות וזה בדרך כלל היכן שיש דוכנים לפעילות כלשהי, או מזון. דוכני מזון הם האטרקציה הכי טובה בכל אירוע, במיוחד אם הם מכינים את המזון לנגד עיני הקהל כך שהכיבוד טרי וחם ומשכנע מאוד להתנסות. זה עושה את כל הקונספט עוד יותר צבעוני ותוסס מאשר לחלק אותו במגשים נערמים על שולחן בופה או על ידי מלצרים מסתובבים בין המוזמנים. כשהקהל מחכה בתור ליד דוכן מזון כזה הוא מקבל מושג מה אפשר להזמין מהמזון שמכינים למי שלפניו וזה מוסיף גיוון ועניין גם לתפריט שנראה חדגוני לכאורה. כך שאם חששתם שדוכן גלידה, או שייקים, או קרפים או שוקולד ייראה משעמם, Taste it יכולה להפוך כל דוכן כזה למפתה ומגרה באמת על ידי שפע האפשרויות שהיא מציעה בכל דוכן כזה בכל אירוע בסדר גודל קטן או גדול.

מתאים לכל אירוע, פשוטו כמשמעו

גם אם החלטתם לערוך אירוע גדול ומסודר שבו יש לארוחת מנות מקום מרכזי, והקהל שלכם יושב ליד שולחנות מסודרים, יש מקום להציב דוכנים של מזון. בקבלת הפנים הקהל ישמח לקבל מנות פתיחה קטנות ובסוף האירוע אפשר להזמין אותו לדוכני קינוחים ומתוקים או דוכן קפה ותה על כל סוגיהם. הבריסטה המקצועי ימזוג לכל אחד קפה לדרך לאחר כל האוכל הטוב שקיבלו באירוע וכך יישארו רעננים על הכביש ועל ההגה ויגיעו בשלום. שלא לדבר על דוכני קינוחים לילדים שהגיעו לאירוע ומחפשים אטרקציה נוספת להסתובב לידה בזמן שהמבוגרים אוכלים או יושבים לשוחח עם כולם. זה חלק מכל הכיף שמציעים באירועים כאלה ולכן דוכנים כאלה הם יופי של תוספת צבעונית ותוססת שמגוונת אירוע גדול.

הפתרון הנכון לאירועים קטנים

אם האירוע שלכם אינו מחייב תפריט מלא אבל אתם רוצים להציע פינוקים וכיבוד ראוי לאורחים, דוכן מזון הם הפתרון האידיאלי שמציע גיוונים שונים מבלי שתפתחו מטבח או תזמינו קייטרינג גדול ומסורבל. גם ההגשה אינה מחייבת היערכות כללית בשטח אלא רק מציאת מקום מתאים לעמוד בפינה כדי להתחבר לחשמל ולהתחיל לעבוד. מהר מאוד הקהל שלכם ימצא את דוכני המזון וינהר אליהם כדי להתכבד ולהתרענן ולחזור אחר כך לפעילות שבה עסקו באירוע. זה מתאים לכיבוד קל לבוקר שבו האירוע מתחיל, להפסקת קפה באמצע ולקינוח קל לפני שמתפזרים. Taste it מגוון כל אירוע כזה בפתרונות מעולים לכיבוד ומזון קליל וטרי, לנוחותכם.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני