Read more

דוכני מזון לאירועים עסקיים

האטרקציות המלהיבות ביותר בכל אירוע יהיו דוכני מזון. דוכנים אלה יכולים להגיע במגוון סוגים וסגנונות, מגוון גדלים, תפאורות, צבעים וטעמים. אלה יכולים להיות דוכנים של אוכל, של שתייה, של קינוחים ועוד. ניתן לשלב אותם בכל אירוע בהתאם לסוג האירוע, כמות האורחים, המקום בו נערך האירוע ועוד. אנו בחברת TASTE IT נשמח לספק לכם את דוכני המזון המקצועיים, האטרקטיביים והטעימים ביותר עם שירות מהיר, איכותי ומקצועי במקום.

דוכני מזון לאירועים עסקיים – כיצד זה עובד?

דוכני מזון יכולים להיות תחליף לקייטרינג באירועים מסוימים ותוספת לתפריט הקייטרינג באירועים אחרים. הם יכולים להיות פעילים לאורך האירוע כולו, החל משלב קבלת הפנים שאנשים ירצו משהו טעים לשתות או אפילו מנות ראשונות טעימות ומפנקות במיוחד. במהלך האירוע יוכלו האורחים ליהנות מדוכני המזון עם מגשי האוכל למיניהם כמו סנדוויצ'ים, טורטיות, קישים, סושי ועוד – בהתאם לבחירה שלכם. דוכני השתייה יהיו פתוחים לרווחה לאורחים לאורך כל האירוע וכדאי גם לשלב דוכן קינוחים מפנק. ישנם דוכנים גדולים וישנם דוכנים קטנים, דוכנים ניידים ודוכנים רגילים. ניתן לבצע התאמות בהתאם למקום בו נערך האירוע ובהתאם לרצונות והצרכים שלכם.

התאמת הדוכנים לאירוע:

יש מגוון סוגים וסגנונות של דוכני מזון וההתאמה שלהם לאירוע צריכה להיות בהתאם לכמה פרמטרים:

  • כמות המשתתפים והגיל שלהם – באירוע בו יש יותר ילדים ייתכן ותעדיפו דוכנים עם קינוחים מתוקים, מיצים ואוכל שהם באמת אוכלים. בקהל של מבוגרים יותר ניתן לשלב גם בר קפה ואלכוהול, דוכני מזון שהילדים פחות מתחברים אליהם ועוד.
  • סוג האירוע – יש אירועים עם קונספט של אוכל חלבי, אחרים עם קונספט של אוכל בשרי, אחרים עם אוכל צמחוני. מלבד סוג האוכל הרי שבהתאם לסוג האירוע ייתכן ותרצו להתאים את הדוכן. לדוגמה: כאשר מדובר ביריד מכירות או אירוע חברה, ייתכן ותרצו רק לספק כיבוד קל ושתייה לאורחים ולא להכביד עליהם יותר מדי.
  • עונה בשנה – יש אינספור סוגים של דוכנים לאירועים וכדאי יהיה להתאים אותם בהתאם לזמן מסוים בשנה. לדוגמה: בקיץ תשימו דגש על גלידות ושייקים קרים ובחורף כדאי להשקיע יותר בסחלב חם, קפה ושתייה חמה, קינוחים התואמים לשתייה זו ועוד.

אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני