Read more

הגשת המזון בצורה מעוצבת, מקורית ומעניינת

כאשר מדברים על דוכני מזון צריך להבין בדיוק למה מתכוונים – האם מדובר בדוכנים שאפשר לראות בחוצות הערים באירועים המוניים או במהלך חגים והפנינג או שמא מדובר על דוכנים שמיועדים להצבה במקומות שיש בהם אירועים משפחתיים והם משמשים את האורחים להגשת המזון בצורה מעוצבת, מקורית ומעניינת. כיום מאד מבוקש לארגן אירוע שיש בו את הדוכנים במקום ההגשה של המלצרים את האוכל לשולחנות ברחבי האולם או גן האירועים ויש מקרים שבהם אפילו אפשר להכין את האוכל בדוכן עצמו תוך כדי שהאורחים צופים ומקבלים מנה טרייה ומיוחדת שהוכנה זה עתה. לכל אירוע יתאימו דוכנים אחרים.

מה היתרונות של דוכני מזון?

כאשר מארגנים אירוע זה או אחר לבטח רוצים שהאירוע יהיה בלתי נשכח, מקורי וייחודי. באופן כללי אפשר לומר שהאורחים שמקבלים הזמנה לאירוע יודעים בדיוק מה עומד לקרות בו ומה סדר הפעולות אך כאשר הם מגיעים למקום האירוע ומגלים דוכני מזון מיד תיווצר בהם ציפייה והתרגשות לקראת העתיד לבוא, לקראת המנות שיוגשו בדוכנים ואולי אפילו לקראת הכיבוד שיוכל על המקום ומיד יוצע להם. הדוכן יהיה מעוצב בהתאם לקונספט הנבחר לאירוע כולו וכך יהיה מתאים מאד לחלל שבו מתקיים האירוע. האורחים מיד יזהו שמדובר בנושא כזה או אחר שמי שארגן את האירוע קשור אליו או שמהווה תחום עניין עבורו והעיצוב המושקע ישפיע גם על חוויית ההנאה.

היתרונות של הגשת מזון מקורית ומעניינת

אחד הדברים החשובים לאורחים, אם לא החשוב ביותר הוא הנושא של האוכל שיוגש להם באירוע. הם מגיעים מלאי ציפייה וגם רעבים ורוצים לחוות חוויה קולינרית חדשה ומרגשת. בעזרת דוכני מזון זה בהחלט אפשרי. גם העיצוב הייחודי, גם האווירה המרגשת והבלתי צפויה וכמובן החגיגה הקולינרית של לראות את המזון מוכן ולקבל אותו לצלחת בצורה מעוצבת ומיוחדת, ממש כאילו האירוע כולו הוא הפנינג המוני מהנה ושמח.

Taste it – דוכני מזון מכל הסוגים, שמתאימים לכל האירועים, עם כשרות מהדרין, חומרי גלם מעולים והצלחה בכל אירוע ובכל פעם מחדש! הפתיעו את האורחים שלכם עם הדוכנים שלנו.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני