Read more

הכל אודות עמדות אוכל עבור אירועים

המילה האחרונה בענף האירועים שייכת לעמדות שיוצרות מצב בו האורחים אוכלים בתנועה. במקום לעצור את האירוע כולו לטובת ארוחה בה האורחים מתיישבים ליד שולחנות למשך שעה לפחות ובסופה גם הולכים הביתה, אתם מציבים במתחם עמדות אוכל ומגישים מנות קטנות לאורך האירוע כולו. חברת Taste it מציעה מבחר דוכני אוכל שמתאימים לכל סוגי האירועים עם דגש על טעמים טובים, טריות, שירות אדיב, מחירים נוחים, ניקיון, עמידה בזמנים. חייגו עכשיו אל חברת Taste it להזמנת עמדות אוכל שהופכות את האוכל לחוויה.

למה דווקא עמדות אוכל עבור אירועים?

אם אתם מחפשים את הדרך לעודד באירוע שלכם יצירת קשרים חברתיים או השתתפות בפעילות מסוימת – עמדות אוכל לאירועים עדיפות על פני הגשת אוכל לשולחנות. האופן בו תגישו את האוכל באירוע צפוי להשפיע על האווירה ועל החוויה של האורחים. פעמים רבות, כאשר אנו בוחרים בהגשת ארוחה אל שולחנות, האורחים שלנו מבלים את רוב זמנם ליד השולחן עם אפשרות לשוחח רק עם אלו שיושבים עמם באותו השולחן. עמדות אוכל לאירוע מעודדות אכילה "על הדרך" תוך כדי שיחה או בדרך אל רחבת הריקודים.

יתרון מובהק נוסף של עמדות אוכל על פני קייטרינג שף הוא העלויות. הזמנת מספר עמדות תסתכם במחיר נמוך יותר מזה של קייטרינג שף. שימו לב, יש להתאים את מספר העמדות, אנשי הצוות והכמויות למספר האורחים.

אלו עמדות אוכל מתאימות לכל אירוע?

חברת Taste it מציעה דוכני קינוחים, דוכנים של שייקים, דוכני אוכל וגם אפשרות לעמדות בר עם קוקטיילים. בעבור אירועים משפחתיים ההמלצה היא על דוכני אוכל שמגישים מנות פופולריות ואהובות כמו פיצה, סושי, כריכים. עמדות אוכל הן הרבה יותר ממזון מהיר, עמדות האוכל של חברת Taste it מציעות מנות טעימות, טריות ומזינות כמו סלטים ופירות. את סוג העמדה, התפריט, המיקום והכמויות יש לקבוע בהתאם למספר האורחים, אוכל נוסף שמוגש באירוע, מועד האירוע והאווירה המבוקשת. עמדות אוכל מתאימות להגשת מנת פתיחה בקבלת הפנים וגם כאופציה של ארוחה מלאה. חייגו עכשיו אל חברת Taste it להזמנת עמדות אוכל עבור אירועים קטנים, גדולים, פרטיים, עסקיים ואל תשכחו להזמין גם קינוחים.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני