Read more

השייקים שיעשו טוויסט באירוע שלכם

אוכל כבד לא תמיד מתאים לאירועים רבים שבהם מצפים לקבל תפריט מלא אבל בריא ונכון לזמנים אלה. המגמה של הבריאות משתלבת היטב גם במגמה לתת לילדים דברים טובים וטעימים אבל בריאים, ולכן אנחנו מוצאים באירועים כאלה גם דוכנים שונים שמציעים להם אוכל בריא. בין היתר, בר שייקים עבור אירועים הוא אידיאלי לכל גיל והוא מציע אפשרויות בריאות וטעימות ואפילו מושחתות, אם יודעים מה לשלב בתוכם. הברים האלה יכולים להציע מגוון של ירקות, פירות, יוגורטים, קינוחים בריאים, סמות'יז, אגוזים למיניהם ועוד. המשותף לכל אלה הוא העובדה שיוצאים מהם שבעים ומלאים מבלי להרגיש כבדים ולכן זה מתאים מאוד לאירועים של בוקר וצהריים ולאירועים קצרים שבהם רוצים לפנק את האורחים באופציה שפויה וטעימה מבלי להכביד עליהם בארוחות כבדות. היתרון של בר שייקים הוא לא רק הקלילות והצבעוניות שלו אלא גם העובדה שכולם יכולים למצוא מענה להעדפה הקולינרית שלהם, כולל טבעונים שאינם שותים חלב. חברת Taste it מתמחה בהצבת דוכני מזון וברים איכותיים באירועים, שמושכים אליהם קהל רב ושבע רצון מהאופציות הקולינריות הטובות האלה.

גיוון מלא בכל אירוע

בכל בר כזה שמציבים באירוע אפשר למצוא מנעד רחב של טעמים וחומרים להכנה. כך אפשר לענות על טעמים רבים מבלי להזמין דוכנים רבים או מנות רבות מדי. הדיוק הקולינרי הזה מאפשר לבנות תפריט לכל תקציב ולכל אירוע בסדר גודל קטן או גדול ולהציע את הטעמים הטובים וחומרי הגלם הטריים ביותר לכל מי שמחפש את הטוב ביותר. אירועים רבים מדי מתפשרים על תפריט כבד שאינו נכון למזג האוויר וגם לאופי הישראלי כיום, לאחר שנים של התנסויות בטעמים שונים ברחבי העולם. בר שייקים מביא לישראל גם את הקלילות של המזרח הרחוק והמגוון העצום של פירות וחומרי גלם יחד עם המודעות המערבית לתזונה בריאה ונכונה בכל מקום.

אירועים ייחודיים, תפריט מותאם

מוסכמות שונות לגבי קהלים מסוימים קובעות שהם יעדיפו תפריטים מסוימים ובדרך כלל זה עובד. בר שייקים לאירועים הוא פופולרי במיוחד אצל אנשים שיש להם מודעות רבה לבריאות שלהם והם יעדיפו לקחת משהו כזה באירוע עסקי או חברתי שהם נמצאים בו מאשר תפריט כבד יותר. זה מתאים מאוד לכל אירוע שבו משתתפות רק נשים אבל גם גברים רבים שמחים לקבל את האפשרות הבריאה לבחירה באירוע שבו הם נמצאים. זה מרענן את המחשבה ועוזר מאוד ולכן אידיאלי גם לאירועים עסקיים. חברת Taste it מרכיבה תפריט של שייקים לבר השייקים שלה שיתאים לכל אירוע ויהיה פופולרי לכל קהל.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני