Read more

כל המידע שחובה להכיר על ברים לאירועים

בר אלכוהול איכותי ומזמין הוא המפתח לאירוע מוצלח. עם ברים עבור אירועים של חברת Taste it אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שהאורחים שלכם יקבלו קוקטיילים איכותיים ושירות אדיב. חברת Taste it יודעת להרכיב לכל לקוח חבילת שירות שתואמת את סוג האירוע, האווירה המבוקשת, התקציב, מספר האורחים והמועד. עם חברת Taste it הבר והאוכל באירוע הופכים לאטרקציה המרכזית.

הרכבת ברים לאירועים פרטיים ועסקיים

תפריט מגוון של קוקטיילים מעיד על אירוע מושקע ומלא בסגנון. ברים באירועים יש להתאים בראש ובראשונה לאופי של האירוע. על פי בקשה שלכם אפשר להרכיב את התפריט מקוקטיילים קלאסיים או לחילופין לתאם תפריט אישי שכולל קוקטיילים עם מעט אלכוהול או רק קוקטיילים בצבע מסוים. ברים עבור אירועים עם חברת Taste it ניתנים להתאמה אישית. ברשימת הקוקטיילים הפופולריים לאירועים נמצא מוחיטו, קוסמופוליטן, וויסקי סאוור, מרגריטה בכמה צבעים וטעמים, פינה קולדה. אל תשכחו להתאים את תפריט הקוקטיילים גם למזג האוויר ולגילאי האורחים.

כמה עולה להזמין בר לאירוע?

עלויות של ברים לאירועים נקבעות על פי מספר האורחים, כמות אנשי צוות, כמות בקבוקי אלכוהול, תוספות, מועד האירוע. כאשר מדובר באירוע קטן (עד 30 איש) אפשר יהיה להסתפק בצוות של 2 ברמנים כאשר חישוב הכמויות הוא 1-2 משקאות בעבור כל אורח בשעה. בעבור אירועים גדולים יידרש צוות גדול יותר של 3 ברמנים ואף 5 ברמנים. ברים לאירועים פועלים בממוצע באירועים 3-4 שעות כאשר יש לקבוע מראש את משך העבודה. אם תחליטו להגיש תפריט קוקטיילים מגוון עם קוקטיילים שמתבססים על אלכוהול משובח המחיר יושפע מכך.

איך נראית עמדת הבר?

הזמנת ברים עבור אירועים דרך חברת Taste it מבטיחה לכם עמדה מוקפדת, נקייה ומזמינה עם כל הציוד הדרוש להכנת קוקטיילים והגשה. על פי בקשה שלכם אפשר יהיה להזמין תוספת של עיצוב מיוחד לעמדת הבר. במהלך האירוע כולו הברמנים משרתים את האורחים עם חיוך ומערבבים את הקוקטיילים במומחיות עם הקפצות. עמדת הבר יוצרת סביבה אווירה נעימה ומזמינה. חייגו עכשיו להזמנת ברים עבור אירועים עם חברת Taste it ותגלו עולם שלם של דוכני שתייה ומזון לאירועים.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני