Read more

מגשי אירוח חלבי בחיפה

מגשי אירוח בחיפה יכולים להיות אטרקטיביים מאוד באירועי חברה, פגישות חשובות, ימים מיוחדים, השקות ועוד. אם אתם מעסיקים הרוצים לפנק את העובדים בארוחה חגיגית בצהריי היום אחת לתקופה, רוצים לחגוג חדשה משמחת או זקוקים לאוכל לערב/יום חברה במשרדיה – זה הזמן להרים את הטלפון אלינו בחברת TASTE IT ולבחור את המגשים הרצויים ואנו נדאג שיגיעו אליכם בזמן הנכון ובטריות הנדרשת.

מגשי אירוח חלבי בחיפה – מה הם כוללים?

מגשי אירוח אלו מגשים מפנקים ושופעים בסוג המזון אותו בחרתם לאותם מגשים. יש הבוחרים מגשים של פירות או פירות יבשים, מגשים של טורטיות, סנדוויצ'ים או דברים אחרים. אלה מגיעים בכמות מסוימת שתדעו מרוב, לרוב במנות קטנות כך שמומלץ לרכוש כמה מגשים מסוגים שונים לצורך גיוון וכדי שהכמות תספיק כמובן. אם אתם מארגנים פגישה חשובה ורוצים לארח בצורה מכובדת את האורחים שלכם או להרשים אותם – דאגו למגשי אירוח מפנקים במיוחד לטעימות, כיבוד ואפילו קינוח טעים אם תרצו. זוהי דרך נהדרת להגיע לשביעות רצונם של האורחים שלכם ולסגור עסקה טובה בין אם הם משקיעים, שותפים או לקוחות פוטנציאליים או אפילו לקוחות קיימים שאתם רוצים לשמר. במקרה אחר, אירועי חברה יש מכל הסוגים והגוונים: החל מאירועים המתנהלים במשרדי החברה, דרך אירועי השקה או הרמת כוסית, מאורע מסוים שחוגגים (לדוגמה יום הולדת לחברה) ועוד. בכל המקרים הללו גם כן יתאימו מגשי אירוח מסוגים שונים.

מארגנים פגישה חשובה או אירוע חברה?

ובכן יש מגוון רחב של סוגי מגשי אירוח בחיפה שתוכלו לבחור מהם. חלקם יהיו תחליף לארוחה, חלקם יהוו כיבוד קל, אחרים יכולים לספק את הקינוח המושלם או המאפים הטעימים לצד שתייה קלה או חמה ועוד. ניתן להוסיף למגשי האירוח גם שתייה מסוגים שונים ולדעת שסגרתם את הפינה בכל מה שקשור לאוכל והשתייה באירוע שלכם.

כמה זמן מראש צריך להזמין?

האידיאל הוא להזמין כמה שיותר זמן מראש לפני האירוע כדי להכין אותנו מבחינת כמויות, חומרי גלם וכד'. אנו מבינים כי לעתים האירוע נערך בצורה ספונטנית ובוודאי פגישות. לכן אנו ממליצים פשוט להתקשר אלינו ולברר אם אפשרי לארגן אתכם במגשי אירוח גם בזמן קצר.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני