Read more

מגשי אירוח חלבי מהדרין

אנו בחברת TASTE IT מבינים את החשיבות של הכשרות לא רק עבור הקהל הדתי אלא עבור כל אדם בכלל. הכשרות הינה חותמת לאיכות המוצרים, חומרי הגלם ואופן ההכנה של המאכלים השונים ולכן היה לנו חשוב לדאוג לחותמת כשרות בהתאם לכל חוקי ההלכה. לא רק עבור הקהל שלנו אלא גם עבור עצמנו – כדי להבטיח שאנו יכולים להעניק את הטוב ביותר ללקוחות שלנו, את האוכל הטעים ביותר שנעשה בצורה הנכונה ביותר עם חומרי הגלם הטריים והטובים ביותר. מגשי אירוח כשר למהדרין יהיו מגשים בדרגת כשרות מחמירה יותר והיא כן חשובה בעיקר לקהל הדתי.

מה ההבדל בין כשר לכשר מהדרין?

לקבל תעודת כשרות לעסק זה לא דבר קל. זה דורש לעשות לא מעט התאמות, להיות תחת ביקורת בנוגע לטיפול בכלים, במטבח ובאופן ההכנה של המזון וכמובן לעשות שימוש בחומרי גלם כשרים. כשרות מהדרין היא החותמת הגבוהה ביותר של הכשרות והיא בעצם רמת ההחמרה הגבוהה ביותר על עמידה בתנאי ההלכה לכשרות. עבור הקהל הדתי, במיוחד הזרם החרדי, מדובר במשהו שהוא חובה על מנת לאכול מאותו מאכל או חומר גלם.

מתי נצטרך להזמין מגשי אירוח חלבי מהדרין?

ישנם אירועים רבים ושונים שנערכים עם קהל דתי או חרדי המצריכים הזמנה של מגשי אירוח כשר למהדרין. כמו כן גם בתי הארחה ואפילו בתי מלון, אירועים שונים ומתחמים שונים המארחים קבוצות של דתיים להרצאה, סדנא, אירוע מסוים או אפילו נופש – דואגים להזמנה מראש של מגשי אירוח עם חותמת של מהדרין.

אילו מגשי אירוח כשרים נוכל להזמין לאירוע שלנו?

יש מגוון רב של סוגי מגשרי אירוח שתוכלו להזמין לאירוע שלכם. החל מכריכים וטורטיות, דרך בלינצ'סים, פשטידות וקישים ועד מאפים וקינוחים טעימים מסוגים שונים. תוכלו לבחור במגשי אירוח שישמשו ככיבוד קל, כתחליף לקייטרינג באירוע שלכם או כקינוח ותוספת לארוחה העיקרית באירוע שלכם. ניתן לצרף גם שתייה מפנקת וטעימה כמו מצים טבעיים, שתייה קלה, שתייה חמה או כל דבר אחר שאתם חפצים בו ולדעת שאתם מכוסים היטב מבחינת אוכל ושתייה באירוע שלכם. בחברת TASTE IT ישמחו לייעץ לכם בנושא


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני