Read more

מגשי אירוח למהדרין

מגשי אירוח כשר אלו מגשי שבהם נעשה שימוש רק בחומרי גלם טריים וכשרים, ההכנה נעשית במטבח כשר ועם כלים כשרים – הכול כמובן לפי ההלכה. הכשרות חשובה עבור אנשים רבים, לא רק עבור דתיים ולכן מדובר ביתרון גדול שיש לחברה TASTE IT על מתחריה בכל הקשור למגשי אירוח. מגשים אלה יכולים להכיל מגוון סוגי מאכלים, פירות, ירקות, מאפים, קינוחים ומאכלים אחרים. הם יכולים להיות בתוספת לקייטרינג באירוע או כתחליף לקייטרינג באירועים רבים. זה תלוי בכם, בגודל האירוע, בתקציב ובצרכים שלכם. אנו נוכל לספק לכם מגשי אירוח כשרים וטעימים במיוחד עם משלוח מהיר עד אליכם במועד האירוע.

מגשי אירוח למהדרין – מתי זה חשוב?

כפי שאמרנו, הכשרות חשובה לא רק לקהל הדתי אלא לאנשים רבים אחרים גם כן, יהודים ולא יהודים כאחד. הכשרות היא בעצם חותמת של תו האיכות של האוכל בעיני רבים ואתם יכולים לראות הוכחה לכך גם כאשר אנשים שאינם יהודים מבקשים אוכל כשר במסעדות/בתי מלון שהם מתארחים בהם ולא רק בישראל אלא בעולם כולו. כולם מבינים כי טיפול בחומרי הגלם והמזונות וכן הכנתם בהתאם להלכה הדתית, מסמנת שיש השגחה על אופן ההכנה של המזון, טיפול נכון ואסתטי בכלים בהם עושים שימוש להכנת האוכל ושימוש בחומרי גלם שקיבלו חותמת של כשרות וטופלו בהתאם לכך. מגשי אירוח כשר יהיו חשובים בכל אירוע, במיוחד באירועים בהם לקהל או לחלק ממנו הכשרות היא עניין חשוב מאוד. אתם לא רוצים שחלק מהקהל שלכם לא ירצה לאכול בשל ענייני כשרות ויצא מאוכזב ורעב מהאירוע שלכם.

אילו מגשי אירוח נוכל לבחור לאירוע שלנו?

האפשרויות למגשי אירוח אינם נגמרים והם בדרך כלל יהיו בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. תוכלו להזמין מגשי פירות או ירקות חתוכים, מגשים הכוללים מאפים מסוגים שונים, מגשי קינוחים, מגשי סנדוויצ'ים, מגשי טורטיות, מגשי בלינ'צסים, פסטות שונות ועוד.

כמה מגשים צריך להזמין לאירוע?

כמות המגשים צריכה להתאים לכמות האורחים שלכם. בדקו אתנו כמה יחידות יש בכל מגש בהתאם לסוג המאכל שמעניין אתכם וקחו בחשבון שמדובר במנות קטנות. כלומר בדרך כלל עדיף לקחת לפחות 3-4 סוגי מנות כפול כמות האורחים במקום. זה תלוי כמובן בתקציב שלכם וברצונות שלכם. למידע נוסף פנו אל חברת TASTE IT


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני