Read more

מגשי אירוח קטנים

אירועים קטנים יכולים להיות כאב ראש לא קטן לעתים. הם בהחלט מהנים ולרוב נחגוג דברים שהם חשובים לנו מאוד והארגון של האירוע בהחלט יהיה במקום, אולם כאשר הארגון נופל עלינו יש לא מעט דברים שצריך לדאוג להם ובדרך כלל זה יהיה בזמן קצר. מגשי אירוח לאירועים קטנים יכולים לסגור לכם כל מה שקשור באוכל ובשתייה באירוע שלכם וכל שיישאר לכם לדאוג לאחר מכם זה למעט תפאורה ומוסיקה. אנו בחברת TASTE IT מציעים לגם מכוון רחב של מגשי אירוח מסוגים שונים, מאכלים, מאפים, קינוחים, פירות, ירקות ועוד. לבחירה מותאמת אישית ולפי הצרכים שלכם כדי שתוכלו להפיק את האירוע המושלם גם אם מדובר באירוע קטן עם תקציב צנוע יחסית.

אילו סוגי מגשי אירוח קטנים יכולים להתאים וכמה צריך?

ובכן המאפיינים של האירוע תלויים במארגנים ובתקציב להפקת האירוע כמובן. יש גם אירועים קטנים המופקים בעשרות אלפי שקלים לכמה עשרות אורחים בלבד ויש אירועים המופקים בכמה אלפי שקלים בלבד לאותה כמות של אנשים. בהתאם לתקציב תוכלו לשלב יותר תפאורה (או תפאורה מיוחדת יותר), אטרקציות שונות, סוגי מאכלים שונים, אנשי מקצוע כמו צלם, תקליטן ועוד. כל אלה עשויים להיות חשובים להצלחת האירוע שלכם, אם כי בהחלט ניתן ליהנות גם מאירוע שיש בו מוסיקה ומגשי אירוח טעימים והרבה זמן לפגוש חברים, לדבר, לרקוד וליהנות.

מה צריך בשביל אירוע קטן ומושלם?

מגשי אירוח אלו מגשים הכוללים מיני מאכלים שונים בהתאם לסוג המגש המוזמן. בכל מגש יש כמות מסוימת מאותו מאכל… לדוגמה 12 או 24 יח' המוגשים בצורה מסודרת ויפה באותו המגש. מגשים אלו יכולים להיות של סנדוויצ'ים קטנים מסוגים שונים, סלטים, קישים, טורטיות, מגשי פירות וירקות, מגשי קינוחים ומתוקים אחרים ועוד. מוסיפים שתייה לצד מגשים אילו וניתן ליהנות מאירוח מלא וטעים במיוחד בכל הקשור לאוכל והשתייה באירוע שלכם ואפילו במחיר מיוחד.

אנו כאן בשבילכם ולמענכם!

חברת TASTE IT מספקת שירותי מגשי אירוח לאירועים קטנים ותשמח לספק לכם את המגשים לאירוע הנפלא שלכם. אנו עושים שימוש בחומרי הגלם הטריים ביותר ומכינים את הכול בסמוך לאירוע כך שתוכלו לקבל אוכל טרי, טעים ומפנק במיוחד. לפרטים והזמנות צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני