Read more

מה חשוב לדעת לפני הזמנת דוכן של שייקים עבור אירועים

האירוע שלכם לא יהיה מושלם בלי דוכן של שייקים עבור אירועים של חברת Taste it! אל תפספסו את ההזדמנות להוסיף לאירוע צבע, טעמים טובים, ריח משגע וסגולות בריאות. שייקים מבוססים פירות יהיו תוספת מרעננת לכל אירוע פרטי או עסקי. אפשר וכדאי לשלב שייקים של פירות באירועי בוקר, צהריים וגם ערב. חברת Taste it מספקת בדוכן את כל הדרוש להכנת שייקים נהדרים וטעימים, לכם נשאר רק להתקשר ולהזמין דוכן שייקים לאירוע שלכם בהתאם למספר האורחים.

דגשים להזמנת דוכן של שייקים עבור אירועים

על מנת להבטיח שירות מהיר לאורחים שלכם יש לתכנן מראש את פריסת דוכני האוכל והשתייה באירוע. כאשר אתם מזמינים דוכן שייקים לאירועים תתבקשו לציין כמה אורחים צפויים להשתתף באירוע. במידה ומספר האורחים השתנה לאחר ההזמנה יש לעדכן בכך את חברת Taste it. בעבור אירועים קטנים ניתן יהיה להסתפק ב-2 מכונות ומפעיל אחד. אירועי חברה או אירוע גדול ידרשו 2 מפעילים ו-4 מכונות לפחות. לאחר כל הכנת שייק יש לשטוף את המכשיר לקראת הכנת השייק הבא.

אלו טעמים של שייקים כדאי לשלב באירוע?

הקהל הישראלי אוהב מאוד פירות ונהנה משייקים על בסיס מים או חלב. דוכן של שייקים עבור אירועים אפשר לשלב באירוע עם תפריט חלבי וגם תפריט בשרי. הפירות הפופולריים בשייקים הם : בננה, תות, פירות יער, אננס, פסיפלורה, פטל. באירועים עם קונספט מיוחד אפשר יהיה להגיש רק שייקים בצבע מסוים או תפריט שייקים מצומצם שאתם קובעים מראש.

כמה עולה להזמין דוכן שייקים לאירוע?

עלות של דוכני אוכל ושתייה לאירוע נקבעת בראש ובראשונה על פי מספר האורחים וכמות השייקים. עם חברת Taste it תגלו שדוכני אוכל לאירועים הם לא עסק יקר. דוכן שייקים מוסיף לכל אירוע גם טעמים טובים וגם סגנון. תוספת של דוכן שייקים תהפוך ברגע כל אירוע פשוט למושקע.  חייגו עכשיו אל חברת Taste it לקבלת הצעת מחיר שתואמת את מספר האורחים שלכם ואת מועד האירוע (במזג אוויר חם האורחים ישתו יותר שייקים). דוכן שייקים מתאים לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים כולל ימי הולדת, חתונות, אירועי חברה, בר/בת מצווה.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני