Read more

מה תקבלו כשתזמינו דוכן גלידה עבור אירוע?

אם אתם מחפשים איך להפוך ברגע כל אירוע למיוחד ומושקע – דוכן גלידה עבור אירועים הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. דוכני הגלידה של חברת Taste it משדרגים ברגע כל אירוע עסקי או פרטי. כאשר מגישים נכון את הגלידה ומציבים את הדוכן במקום המתאים האווירה באירוע הופכת קלילה ונעימה יותר מבלי לגרוע מהאווירה היוקרתית-אלגנטית. עם דוכן גלידה של חברת Taste it יש לכם אטרקציה לאירוע שמתאימה לכל הגילאים ולכל סוגי האירועים. לבחירת הטעמים של הגלידה והתוספות בדוכן חייגו עכשיו אל חברת Taste it.

מה כולל דוכן גלידה עבור אירועים?

הגשת גלידה בדוכן מעוצב מתאימה לכל סוגי האירועים. ניתן לשלב דוכני גלידה ושאר קינוחים באירועים עסקיים ומשפחתיים. באירועים עסקיים הגלידה מצליחה לשבור את הקרח ולרכך מעט את האווירה. אם אתם מחפשים את הדרך לייצור אווירה קלילה, לחבר בין האורחים ולהשאיר לכולם טעם של עוד – תשמחו לדעת שבמקרים רבים האורחים שלכם יעדיפו גביע גלידה על פני קינוחי שף יוקרתיים. הפשטות היא סוד ההצלחה באירועי יוקרה. בהזמנת דוכן גלידה לאירועים אתם בוחרים את טעמי הגלידה עם אפשרות לגלידה פרווה. הטעמים הקלאסיים האהובים ביותר הם : וניל, שוקולד, פיסטוק, מוקה, מסטיק, עוגיות, תות, מנגו.

איפה כדאי להזמין דוכנים לאירועים?

הפקת אירוע כרוכה בלא מעט עבודה כאשר אתם צריכים לדעת לבחור נכון באנשי מקצוע אמינים מהטובים בתחום. השירות שהאורחים שלכם יקבלו בדוכני האוכל באירוע צפוי להשפיע על שביעות הרצון שלהם מהאירוע כולו. על כן, אתם זקוקים לחברה מקצועית ויציבה עם תודעת שירות. צוות העובדים של חברת Taste it מקפיד על שירות מהיר ומקצועי עם חיוך. ניסיון רב בהפעלת דוכני אוכל בכל סוגי האירועים מבטיח לכם מענה מדויק דרך חברת Taste it.

מתי כדאי להגיש את הגלידה באירוע?

דוכני אוכל משתלבים בכל אירוע על פי החלטה שלכם. אתם בוחרים האם להגיש גלידה בדוכן במהלך האירוע כולו, רק בקבלת הפנים, רק לאחר הגשת הארוחה, רק באזור מסוים. יחד עם דוכן גלידה עבור אירועים אפשר וכדאי להגיש גם קרפ צרפתי, וופל בלגי, קפה איטלקי, שייקים, פיצות. לקבלת פרטים נוספים והזמנת דוכני אוכל לאירוע שלכם חייגו עכשיו אל חברת Taste it.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני