Read more

עגלות קפה מומלצות

היום אין צורך לחפש את המקור של הקפה כיוון שהוא יכול להיות במלוא הדרו באירוע שלכם במרחק שיחת טלפון אחת אתנו. אנו בחברת TASTE IT מפעילים סוגים רבים של עגלות מזון ודוכני מזון שונים לאירועים בכל סדר גודל: אירועים פרטיים, אירועי חברה, אירועים של אלפי אנשים, אירועים של עשרות ומאות אנשים, אירועים שנערכים בשטח, אירועים באולם, אירועים בבתים פרטיים, בווילות ובמקומות נוספים. אנו יכולים להעמיד עגלות מזון במגוון רחב של סוגים וסגנונות כדי שאתם תוכלו ליהנות מהאירוע בראש שקט כדי שתדעו שאת האוכל והשתיה באירוע אנחנו כבר דואגים לכם. עגלת קפה היא אחת מעגלות הפופולריות ביותר.

מהן עגלות קפה מומלצות?

עגלת קפה היא עגלת מזון המספקת שתייה חמה מסוגים שונים עם דגש על קפה. כמובן תוכלו ליהנות מכמה סוגים וטעמים של קפה, מכונות קפה מתקדמות, אנשי מקצוע במקום המכינים לכם בדיוק מה שאתם מבקשים. מלבד אספרסו, קפה הפוך או מקיאטו תוכלו ליהנות גם משוקו, תה, סחלב חם ועוד.

איפה נמצא עגולות קפה מומלצות?

עגלת קפה יכולה להתאים בהמון סוגים של אירועים, קטנים וגדולים כאחד. ישנם למשל מארגני אירועים צנועים יותר הרוצים לוודא שיש לאורחים אפשרות ליהנות משתייה חמה עם כיבוד קל במהלך האירוע ולכן שילוב של עגלת קפה עם עגלת מאפים או קינוח מתאים שיכול ללכת היטב עם הקפה יכולה לסגור את הפינה של הכיבוד והשתייה באירוע שלכם. גם באירועים גדולים יותר בדרך כלל נהוג לשלב עגלה זו עם שתייה חמה כתוספת לאפשרויות השתייה האחרות באירוע. באירועי חורף מידת הפופולריות של עגלת זו עולה בכמה רמות. כמו כן קפה ושתייה חמה יכולים להתאים גם באירועי בוקר לאנשים הרוצים לפתוח את היום ברגל ימין וגם לאירועי ערב שבהם אנשים רוצים לסיים היום בנחת עם שתייה חמה מפנקת.

אנו בחברת TASTE IT נשמח לספק לכם עגלות מזון ושתייה לאירוע שלכם, לרבות עגלת קפה, עגלות גלידה, פנקייקים ואינספור סוגים שונים של עגלות לבחירה. ניתן להתרשם מהקטלוג המגוון אצלנו באתר וליצור עמנו קשר להתייעצות והזמנות.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני