Read more

עגלת גלידה אמריקאית

עגלות מזון לאירועים הם מהטרנדים המובילים של השנים האחרונות. אלה מספקים גם אוכל, גם שתייה וגם אטרקציה מלהיבה לאורחים שלכם, שרואים ומעריכים את ההשקעה שלכם בהם ובאירוע עצמו. עגלת גלידה לאירועים יכולה להתאים כמעט לכל אירוע, במיוחד לאירועים הנחגגים בחודשי הקיץ החמים (שזה למעשה רוב חודשי השנה בישראל). ניתן ליהנות ממגוון רחב של טעמים, צבעים וסוגי הגשה של הגלידה המפנקת ולחלק אותה כקינוח עם סיום האירוע או לאורך האירוע כדבר מאכל נוסף לאורחים שלכם.

לאילו אירועים מתאים להזמין עגלת גלידה אמריקאית?

גלידה יכולה להתאים לאירועים ממגוון רחב של סוגים, גם כאלה הנחגגים בשטח וגם כאלה הנחגגים בתוך אולם אירועים סגור. אין כמעט אדם שלא אוהב גלידה ועם מגוון רחב של טעמים אפשריים כל אחד יכול למצוא את הגלידה המתאימה לו ביותר. תוכלו להציב את העגלה בין יתר עגלות המזון, או באזור היציאה לפנק את האורחים לדרך חזרה עם סיום האירוע לבחירתכם. כמו כן תוכלו להעניק להם את הקינוח לאחר המנה העיקרית במהלך האירוע עצמו או ככיבוד עיקרי באירועים מסוימים. עוגת גלידה יכולה להתאים גם לאירועים שיש בהם יותר ילדים וגם לקהלים מבוגרים יותר. כפי שאמרנו – כולם אוהבים גלידה!

עגלת גלידה אמריקאית – עולם שלם של טעמים וצבעים:

עגלת הגלידה של TASTE IT תוודא שיהיו גלידות בטעמים ובצבעים מכל צבעי הקשת כדי שכל אחד יוכל לבחור את הגלידה בהתאם לטעם שלו. חלק אוהבים שוקולד, אחרים וניל, חלק גלידה מתוקה ואחרים גלידה חמוצה, מנגו, תות, קינדר בואנו, בננה – מה הטעם שלכם ושל האורחים שלכם?

לפנק את האורחים שלכם בסיום מתוק:

רוצים להעניק לאורחים שלכם תחושה מתוקה ומושלמת בסיום האירוע? שלבו עגלת גלידה באזור הכניסה/יציאה מהאולם ובקשו מאיש הצוות שלנו להציע לאורחים בדרך החוצה גלידה מפנקת לדרך כדי שיוכלו לסיים את האירוע בטעם מתוק, להתעורר מעט לפני הנהיגה/הנסיעה הביתה ולצאת בתחושה טובה של שביעות רצון וחיוך על הפנים. אנו בחברת TASTE IT מפעילים כמה סוגים של דוכני גלידה לאירועים (ועוד עשרות עגלות מזון מסוגים שונים). אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר החברה ולבחור את עגלת הגלידה שהכי מוצאת חן בעיניכם.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני