Read more

שירותי בר אקטיבי

ארגון אירוע טומן בחובו לא מעט דברים שצריך לדאוג להם, אולם אחד הדברים החשובים ביותר באירוע שלכם הוא האטרקציות. אלה יכולות לגרום לאורחים שלכם לשמוח, להתעניין, להתלהב ולזכור את האירוע שלכם לטובה לאחר חוויה מהנה וטעימה במיוחד. אחת האטרקציות המובילות בשנים האחרונות היא בר לאירועים המשולב היטב באירוע שלכם ולעתים אפילו יותר מבר אחד. חברת TASTE IT שמחה להציג לכם מגוון אפשרויות לברים ודוכני מזון לאירועים ברמה הגבוהה ביותר ועם מבחר עצום.

היתרונות של שירותי בר אקטיבי:

  • אוכל – מרבית הברים ודוכני המזון כוללים אוכל, קינוחים, מנות פתיחה ועוד. אלה יכולים לשמש כתחליף או כתוספת לאוכל באירוע שלכם כך שתוכלו גם לספק לאורחים שלכם אטרקציה מלהיבה וגם לחסוך חלק ממנות הקייטרינג.
  • שתייה – בר לאירועים יכול להיות גם בר בירה, אלכוהול, מיצים טבעיים, שייקים ועוד. תלוי בבחירה שלכם וברצונות שלכם.
  • אטרקציה – השתייה/האוכל בבר מסודרים בצורה אטרקטיבית, מלאה ושופעת. הרבה מהאורחים שלכם ירצו לצלם ולהצטלם על גבי הדוכנים והברים שלנו וזה יהווה אטרקציה של ממש.
  • משפר את התחושה של האורחים שלכם בידיעה שלא חסכתם עליהם ודאגתם להם לקבלת פנים ובכלל לאירוע מרשים עם מחשבות לפרטים הקטנים.

אילו סוגי ברים ניתן לבחור לאירוע שלנו?

בכל הנוגע לסוגי ברים לאירועים, המגוון הוא כל כך גדול שניתן פשוט לבחור מה שאנחנו אוהבים ומתאים לקונספט של האירוע שלנו. יש בר של מיצים סחוטים, בר גלידות, בר קפה, בר אלכוהול, בר יוגורט, בר מתוקים, בר שייקים מיוחד, בר קינוחים ועוד. ניתן לבצע התאמות לא רק בהתאם לטעם שלכם ושל האורחים שלכם אלא כמובן גם בהתאם לסוג האירוע, הקונספט שלו, השעה שבה הוא נערך, העונה בשנה שבה הוא נערך ועוד.

Taste it – כל דוכני המזון שתוכלו לחלום עליהם:

אנו בחברת TASTE IT מתמחים בהספקת שירותי בר לאירועים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מבטיחים לכם צוות מקצועי שידאג למלא את הדוכן במהלך האירוע, לספק לכם את דוכני הבר הטעימים והאטרקטיביים ביותר, תוך שימת דגש על נראות ויזואלית מרשימה, טעם מפנק במיוחד ושביעות רצון האורחים שלכם. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני