Read more

תוספת לא פחות ממושלמת ומדהימה שתשדרג כל אירוע

על מנת להפיק אירוע מיוחד, מהנה ומקורי צריך לחשוב מה ישמח את האורחים ומה יהיה עבורם בגדר שבירת שגרה וקבלת שירות שהם לא רגילים אליו ולא ציפו לו. דוכן גלידה לאירועים יכול להיות רעיון טוב מאד, בעיקר מהסיבה הפשוטה שבישראל אין כמעט מי שלא אוהב גלידה ואם האירוע המדובר מתקיים במהלך עונות האביב והקיץ, שהם חמות ולחות מאד, הרי שגלידה תהיה תוספת לא פחות ממושלמת ומדהימה שתשדרג כל אירוע. כאשר את הגלידה יקבלו האורחים בדוכן או עגלה כמו שקונים ברחוב – אין ספק שהם יחוו חוויה חדשה, מקורית ומיוחדת והגלידה הזאת יכולה להיות מה שיעשה את ההבדל.

השדרוג המשמעותי של דוכן גלידה לאירועים

כאמור, מה שקובע זה הזיקה של האורחים למה שהם עומדים לקבל וכמובן ההתאמה של השירות המיוחד להלך הרוח ולמה שמקובל ומומלץ מבחינה תרבותית. גלידה בישראל היא מאכל מבוקש, פופולרי וכזה שאפשר למצוא בהרבה מאד מקומות ולכן דוכן גלידה לאירועים שמגיע ומפתיע את האורחים יהיה עם אפקט מיוחד במינו שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח. יכול מאד להיות שלאחר האירוע רק את הגלידה המפתיעה האורחים יזכרו וכך יכירו בעצמם את האפשרות הזאת של שכירת שירותי דוכן גלידה שיגיע לאירוע וישמח את האורחים. אין ספק שההצלחה וההנאה באירוע עוברות דרך הקיבה של האורחים ולכן חשוב להפתיע אותם עם אוכל מיוחד.

גלידה באירוע – שבירת שגרה מיוחדת

כאשר מנסים לשער או לנחש איזה אוכל יוגש באירוע אין הרבה אנשים שיחשבו על דוכן גלידה לאירועים שיגיע עד אליהם ולכן תהיה זו הפתעה טובה, מיוחדת ומהנה עבורם שתשדרג את האירוע ותהפוך אותו להרבה יותר מיוחד, מעניין ומקורי. דוכני הגלידה מציעים אפשרויות מגוונות כמו גלידה אמריקאית, גלידה איטלקית מפנקת, או אפשרויות בריאות יותר כמו סורבה וגלידות יוגורט קלילות. כמו כן, תוכלו למצוא גם אפשרויות מפתיעות וייחודיות כמו קוקילידות או גלידה פיצוץ.

רוצים להוסיף דוכן גלידה לאירוע שלכם? עם Taste it זה אפשרי וקל! פנו אל החברה וקבלו מגוון הצעות שיתאימו בדיוק לכם.


אולי יעניין אתכם:

     
054-6419210
קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני